NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Stabil og grei leverandør å forholde seg til og greie fakturaforhpld.
Hei Petter F. Så flott å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør - takk for tilbakemelding. Mvh Ida - Norgesenergi
Billig strøm og god info om hvordan spare med ulike avtaler.God kundeservice.
Hei Gro. Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Mvh Ida - Norgesenergi
Vi fikk aldri kr. 500.- de lokket med for å få nye kunder. Fra kundeservice ble det hevdet at de ikke rakk å gi rabatt før faktura ble sendt ut.. Faktura nummer to ble sendt ut fra selskapet, ei heller rabatt å spore der Beklager men dette ble for useriøst. Byttet selskap etter dette
Hei Kg! Det er utrolig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi - det ønsker vi selvsagt ikke. Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd i saken din og håper du kan ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller epost [email protected]. Vi har åpent mandag - fredag kl. 08.00 - 16.00. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Var fire ganger i kontakt for å få avsluttet og tilbakebetalt for de uønskede tilleggsproduktene der jeg ble fortalt at dette var ordnet, men ble allikevel fakturert for disse ved neste faktura. Ingen funksjonalitet for å avslutte selv gjennom "Min side" tilbys. Kun deler av utestående beløp til min fordel ble refundert. Kundekontakt nektet til slutt for at jeg har vært i kontakt med begrunnelse om at de ikke har logget dette. Elendig kundekontakt, manglende funksjonalitet for å avslutte uønskede produkter på kunde-websider og dyr strøm ift mange konkurrenter. Ren svindelbedrift. Styr unna!
Hei Jensern! Jeg beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi, det ønsker vi selvsagt ikke. Det stemmer at fordelsprodukt ikke kan avsluttes via Min Side, men ved kontakt med kundesenteret. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din nærmere, og hadde satt pris på om du tok kontakt på telefon 38 10 00 80 eller epost [email protected]. Vi har åpent mandag - fredag kl 08.00 - 16.00. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Jeg har desverre endel inkasso fra noen år tilbake, og har ikke nok inntekt til å ordne opp. Dette medførte at jeg hadde tvungen strøm leeenge, det dyreste som er. Norges energi ga meg en sjanse, og det er jeg så glad for. Har også strømkonto, så jeg vet nøyaktig hva som kommer. Betalte først 1250 pr mnd, men for to uker siden fikk jeg brev om at det ble for mye i forhold til bruk, og har nå gått ned til 800 pr mnd🙏🌹
Hei Trude! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Flott å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi samt betalingsløsningen Strømkonto. Ønsker deg en god høst! Mvh Nina - NorgesEnergi
Kundeservice er forferdelig. Bruker over en uke på å svare på en e-post og svarer ikke engang på den faktiske henvendelsen
Hei Kjetil, Vi opplever for tiden stor pågang i alle våre kanaler, dessverre resulterer dette i lengre behandlingstid enn ønskelig. Vi beklager derfor ventetiden, samt at du ikke opplevde å få svar på det du lurte på. Jeg håper du har anledning til å ta kontakt igjen, så vil vi hjelpe deg med det du måtte lure på. Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnerg
Jeg pratet med en veldig hyggelig person som snakket tydelig. Fikk meg i godt humør av å prate med en som var så hyggelig. Da har jeg enda mer lyst til å kjøpe produkter hos NorgesEnergi.
Hei Helen, Så hyggelig å høre at du har vært fornøyd med samtalen du hadde med en av våre kundebehandlere. Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Mvh Nina - NorgesEnergi