NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med NorgesEnergi , savner bare å følge med på faktura før den kommer
Hei Monmon! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg har nå flere ganger forsøkt å komme i kontakt med kundeservice, men Norgesenergi hverken tar telefonen eller ringer tilbake! Mine dårlige erfaringer her tenker jeg å kringkaste på sosiale medier, men ikke før jeg har byttet strøleverandør.
Hei Karl, Vi opplever for tiden stor pågang, og beklager derfor lengre behandlingstid enn normalt. Dersom du legger igjen ditt telefonnummer for tilbakeringing, skal du bli oppringt så snart en kundebehandler er ledig, og jeg beklager dersom du likevel ikke ble oppringt. Kontakt oss gjerne igjen, vi er tilgjengelige per tlf, per chat, via facebook eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Håper på å høre fra deg, mvh Nina - NorgesEnergi
Meget god service og kundebehandling over telefon, kundebehandler som forklarte godt og satte meg inn i hva de hadde tilby. Rimelige avtaler, så jeg ble kunde, og etter min mening, så vil jeg anbefale andre til å bli kunde også. Ettersom jeg forstod, så var det et firma med lang erfaring med det de hoødt på med. 😀
Hei Bjørn, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en god dag, mvh Nina - NorgesEnergi
Veldig fornøyd med pris og informasjon underveis. God kundeservice og god app!
Hei Hanna, Så hyggelig å høre at du er fornøyd kunde hos NorgesEnergi, takker deg for tilbakemelding! mvh Nina - NorgesEnergi
Enkel oversikt, god info via sms/Mail ved endringer. Kunne ønsket meg billigere strøm i dissa dager, men d ønsker vel alle 😏
Hei Jean! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss! Takker for din tilbakemelding og ønsker deg en fin dag, mvh Nina - NorgesEnergi
Telefonselgere fra NorgesEnergi har ringt over 100 ganger i løpet av de siste månedene på tross av at det har gått mer enn en måned siden reservasjon i brønnøysundregisteret og det ikke er noe eksisterende kundeforhold, noe som er ulovlig. Man kan også reservere seg hos NorgesEnergi direkte, men vil anbefale å ikke gjøre det. I stedet bør man melde dem inn til forbrukertilsynet hvis de fortsetter å ringe en måned etter reservasjon, og eventuelt politianmelde. Kun da får de insentiv til å slutte å bryte loven.
Hei Alex, Jeg beklager dersom du opplever å bli oppringt selv om du har reservert ditt nummer i Brønnøysundregistreret. Dette ønsker vi selvsagt å undersøke nærmere og jeg håper derfor du har mulighet til å kontakte oss. Kontakt oss gjerne via telefon: 38 10 00 80 eventuelt via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ mvh Nina - NorgesEnergi
Har byttet strømleverandør nå, hadde strømkonto fra NorgesEnergi med et månedsbeløp som stadig økte. Ved avslutning av avtale tar det i følge NorgesEnergi 2 måneder for å få igjen pengene du har tilgode. Det er ikke mulig å kontakte dem på annet en telefon når du ikke er kunde lenger, dette tok over 39 min for å få svar.
Hei Marianne, Vi har for tiden stor pågang og har derfor lengre behandlingstid enn normalt, beklager dette. Du kan nå vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80, chat, facebook eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Ved oppsigelse av Strømkonto vil konto avvente din sluttavregning. Når sluttavregning er trukket i fra Strømkonto vil Strømkonto opphøre ved utgangen av måneden. Dersom du har positiv saldo vil sluttsaldo da utbetales rundt 15 dager etter at sluttfaktura er sendt ut. mvh Nina - NorgesEnergi