NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Meget godt fornøyd. God informasjon om markedet. Anbefales
Hei Ellen E. H, Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding. Det setter vi stor pris på! Mvh Kate, NorgesEnergi
Har blitt oppringt mange ganger og spurt om ikke jeg heter Ole Olsen og ønsker tilbud om billig strøm. Skjønner jo at dette er en måte å komme forbi min reservasjon mot telefonsalg, men dette er sleipt, uetisk og minner mest om telefonterror! Sonja M.
Hei Sonja M, Det er utrolig leit å høre at du sitter igjen med den opplevelsen. Vi håper du kan ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] slik at vi kan undersøke hva som har skjedd og fjerne ditt nummer fra våre ringelister. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
For meg som er hørselhemmet var det viktig å høre hva som ble sagt. Da jeg gjorde kundeservice oppmerksom på dette så ble telefonsamtalen forståelig og jeg fikk utført mitt ærende på en god måte. Meget god service gjennom hele samtalen på en rolig måte.
Hei Ingerlise! Det er utrolig hyggelig å høre at du fikk god service når du var i kontakt med vårt kundesenter. Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Det betyr mye for oss! Mvh Kate, NorgesEnergi
Uklart faktura og avtaler Høy pris på strøm forbruk og nettlei Strøm konto er en lureri!!
Hei Sofia M, Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen hos oss. Vi forsøker ikke å være uærlig eller lure noen, og beklager dersom du føler at vi har gjort dette. Vi ønsker gjerne se nærmere på din avtale og setter pris på om du kan ta kontakt med oss så kan vi se om det er en avtale som vil passe deg bedre. Du kan ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Vi var lovet den rimeligste prisen på markedet, men opplevde likevel å bli fakturert 250% høyere en gjeldende priser
Hei Magnus S. B. Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen du har hatt hos oss. Det er dessverre vanskelig å vite hvilken avtale du har hatt hos oss, men du skal alltid informeres om pris og vilkår. Selve spotprisen er lik hos alle leverandører. Vi håper du kan ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller epost [email protected] så kan vi undersøke dine faktura. Mvh Ida - Norgesenergi
Fikk anbefalt en såkalt strømkonto som skulle være fantastisk bra for meg. Viser seg at jeg har betalt veldig mye mer enn jeg ville gjort med en spotavtale. Kommer aldri tilbake til norgesenergi
Hei Nils. Det var leit å høre at du var misfornøyd med strømkonto. Strømkonto er en betalingsløsning vi tilbyr hvor du har muligheten til å fordele strømutgiftene jevnt utover året. Hver måned mottar du en faktura med et anbefalt beløp og et minstebeløp. Når vi regner ut ditt anbefalte månedsbeløp tar vi utgangspunkt i din forventede årlige strømkostnad og deler den på 12. Du betaler en lik sum hver måned istedenfor høye faktura om vinteren og lave om sommeren. Etter vi har mottatt ditt forbruk fra din netteier så produserer vi faktura som trekkes ut av Strømkontoen som du jevnlig betaler inn til. På denne måten kan du betale det samme hver måned, og avregningene skjer fortløpende. Mvh Ida - Norgesenergi
Det er ikke alle som har tilgang til nett hele tiden.
Hei, Keth J.L! Vi setter pris på din tilbakemelding! Dessverre så er vår vervekampanje knyttet opp mot elektronisk registrering og bestilling via elektronisk bestillingskjema. Vervekode som knytter verver sin strømavtale mot opprettelse av ny strømavtale på den som blir vervet, slik at vervepremie legges automatisk inn på strømavtale ved oppstart på ny avtale, er da knyttet opp mot vervelink som sendes ut ved registrering av verving på vår nettside. Mvh, Truls - NorgesEnergi