NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Uklart faktura og avtaler Høy pris på strøm forbruk og nettlei Strøm konto er en lureri!!
Hei Sofia M, Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen hos oss. Vi forsøker ikke å være uærlig eller lure noen, og beklager dersom du føler at vi har gjort dette. Vi ønsker gjerne se nærmere på din avtale og setter pris på om du kan ta kontakt med oss så kan vi se om det er en avtale som vil passe deg bedre. Du kan ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Vi var lovet den rimeligste prisen på markedet, men opplevde likevel å bli fakturert 250% høyere en gjeldende priser
Hei Magnus S. B. Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen du har hatt hos oss. Det er dessverre vanskelig å vite hvilken avtale du har hatt hos oss, men du skal alltid informeres om pris og vilkår. Selve spotprisen er lik hos alle leverandører. Vi håper du kan ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller epost [email protected] så kan vi undersøke dine faktura. Mvh Ida - Norgesenergi
Fikk anbefalt en såkalt strømkonto som skulle være fantastisk bra for meg. Viser seg at jeg har betalt veldig mye mer enn jeg ville gjort med en spotavtale. Kommer aldri tilbake til norgesenergi
Hei Nils. Det var leit å høre at du var misfornøyd med strømkonto. Strømkonto er en betalingsløsning vi tilbyr hvor du har muligheten til å fordele strømutgiftene jevnt utover året. Hver måned mottar du en faktura med et anbefalt beløp og et minstebeløp. Når vi regner ut ditt anbefalte månedsbeløp tar vi utgangspunkt i din forventede årlige strømkostnad og deler den på 12. Du betaler en lik sum hver måned istedenfor høye faktura om vinteren og lave om sommeren. Etter vi har mottatt ditt forbruk fra din netteier så produserer vi faktura som trekkes ut av Strømkontoen som du jevnlig betaler inn til. På denne måten kan du betale det samme hver måned, og avregningene skjer fortløpende. Mvh Ida - Norgesenergi
Det er ikke alle som har tilgang til nett hele tiden.
Hei, Keth J.L! Vi setter pris på din tilbakemelding! Dessverre så er vår vervekampanje knyttet opp mot elektronisk registrering og bestilling via elektronisk bestillingskjema. Vervekode som knytter verver sin strømavtale mot opprettelse av ny strømavtale på den som blir vervet, slik at vervepremie legges automatisk inn på strømavtale ved oppstart på ny avtale, er da knyttet opp mot vervelink som sendes ut ved registrering av verving på vår nettside. Mvh, Truls - NorgesEnergi
God kundeservice. Har brukt dem i mange år. Anbefales.
Hei, Karleinar l! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar - det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi
Deres prismatch eksisterer ikke, de flytter deg over til andre priser uten å spørre og mener at man må kontakte de før hver eneste faktura. Du må altså kontakte de flere ganger per mnd for å være sikker på at de får med seg hvilke priser de skal matche mot. Flere mailer med prismatch ble aldri besvart. Hold dere unna og velg en seriøs aktør.
Jeg takket nei til vintertrygghet da det er lenge til det blir aktuelt og gjalt ikke nå. Jeg takket nei til Spareavtale da jeg er uføretrygdet så det gjelder ikke meg. Jeg takket også nei til 100%fornybar da det er kun en leverandør og de er fornybar. Da jeg fikk fakturaen hadde de fakturert meg for alt allikevel. Dersom du er nødt til å betale disse ekstrakostnadene må de gi beskjed om det, men da er jo prisen noe helt annet og ikke akkurat rimelig. Dette er svindel.