NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Strømselskapene tjener umoralsk mye penger på strømkrisen. Før var poenget med å bygge kraftverk at man skulle skaffe billig strøm. Nå er poenget å skaffe mest mulig profitt profitt.
Hei Einar, Strømprisene er for tiden dessverre svært høye, men da NorgesEnergi er en strømleverandør tjener vi ikke mer på bakgrunn av dette. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Du kan nå oss per tlf: 38 10 00 80. Mvh, Nina - NorgesEnergi
Har abbonemrnt til 3 adresser i ulike sonar. Fekk tilbod om fastpris som eg rekna med gjalt slle adresser. Neste dag fekk eg melding om at eg hadde inngått fastprisavtale til den eine adressa. Kontakta NE som skulle kansellera denne avtalen. Neste dag fekk eg melding om at eg hadde inngått fastprisavtale til adresse 2, utan at eg hadde svart på det tilbodet. Fanteri, kjem til å sei opp abonnementet😡
Hei Nils, Beklager dersom det har oppstått feil ved registrering av fastpris. Kontakt gjerne vårt kundesenter igjen, så skal vi selvsagt undersøke nærmere, samt rette feilen. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi
generelt ba, spesielt at jeg betaler fast belp hver mnd.
Hei Thore! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss, vi setter stor pris på din tilbakemelding! Ønsker deg en god sommer, Mvh Nina - NorgesEnergi
Har aldri hatt noen problemer med norgesenergi hyggelige kunderådgivere , å fått svar på det man lurer på, å enda litt 😀 superfornøyd..
Hei Trond! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding! Vi setter veldig pris på å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Ønsker deg en flott sommer, Mvh Nina - NorgesEnergi
På side 2 av fakturaen sto det strømforsikring. Det hadde jeg aldri bestilt. Dette var strøm til hytta Regningen er på noen få hundrelapper og på forsiden sto ikke forsikring nevnt i det hele tatt. Jeg endte med å betale 50,- per måned for et fullstendig unyttig tilleggsprodukt som jeg IKKE hadde bestilt. Styr unna!
Hei Nils, Dette ønsker vi selvfølgelig å undersøke nærmere. Håper derfor du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter slik at vi har mulighet til å undersøke når og hvor strømtjenesten ble bestilt. Vi skal alltid få aksept ved bestilling, og produktet er selvsagt valgfritt og uten bindingstid. Kontakt gjerne vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi
Dårlig avtale med høy månedsavgift og høy påslag. Andre aktører har langt bedre priser. Lite funksjonell app som kun tar deg til en nettside som krever innlogging. Tungvindt.
Hei Dag, Kundene våre som bestiller strømavtale via Elkjøp får en gunstig spotprisavtale, spesielt hvis man regner med rabatten på 500,- kr. Avtalen er ikke den aller billigste, men det er en veldig konkurransedyktig spotprisavtale. Det er derimot beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen. Som kunde hos oss har du mulighet til å benytte deg av prismatch, og du har i tillegg fornøydhetsgaranti med i strømavtalen din. Dersom du ønsker nærmere informasjon om fornøydhetsgaranti og tilbudet om prismatch må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. Vi har nylig lansert ny strøm app. Anbefaler deg derfor å laste ned denne. Ønsker deg en god sommer! Mvh Nina - NorgesEnergi
Det er ok. Jeg er veldig glad. Dette er beste....o
Hei Krzysztof, Takk for hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en flott sommer, Mvh Nina - NorgesEnergi