NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
På side 2 av fakturaen sto det strømforsikring. Det hadde jeg aldri bestilt. Dette var strøm til hytta Regningen er på noen få hundrelapper og på forsiden sto ikke forsikring nevnt i det hele tatt. Jeg endte med å betale 50,- per måned for et fullstendig unyttig tilleggsprodukt som jeg IKKE hadde bestilt. Styr unna!
Hei Nils, Dette ønsker vi selvfølgelig å undersøke nærmere. Håper derfor du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter slik at vi har mulighet til å undersøke når og hvor strømtjenesten ble bestilt. Vi skal alltid få aksept ved bestilling, og produktet er selvsagt valgfritt og uten bindingstid. Kontakt gjerne vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi
Dårlig avtale med høy månedsavgift og høy påslag. Andre aktører har langt bedre priser. Lite funksjonell app som kun tar deg til en nettside som krever innlogging. Tungvindt.
Hei Dag, Kundene våre som bestiller strømavtale via Elkjøp får en gunstig spotprisavtale, spesielt hvis man regner med rabatten på 500,- kr. Avtalen er ikke den aller billigste, men det er en veldig konkurransedyktig spotprisavtale. Det er derimot beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen. Som kunde hos oss har du mulighet til å benytte deg av prismatch, og du har i tillegg fornøydhetsgaranti med i strømavtalen din. Dersom du ønsker nærmere informasjon om fornøydhetsgaranti og tilbudet om prismatch må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. Vi har nylig lansert ny strøm app. Anbefaler deg derfor å laste ned denne. Ønsker deg en god sommer! Mvh Nina - NorgesEnergi
Det er ok. Jeg er veldig glad. Dette er beste....o
Hei Krzysztof, Takk for hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en flott sommer, Mvh Nina - NorgesEnergi
Oversiktlighet i faktura. Forholdsmessig lave priser.
Hei Grzegorz, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Kontakt gjerne vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. mvh Nina - NorgesEnergi
Strøm er en basisvare/ressurs som er eid av folket. Strømprodusentene er satt til å forvalte denne fellesressursen til beste for forbrukerne/folket. Pt blir det et mas hele tiden om strøm og atter strøm. Det er vi så lei a! . Tilværelsen består av andre ting, tanker og gjøremål. Ift strøm er det et slikt mas at jeg kunne stemt på et protest/ populistparti i ren protest mot strømidio. Styringspartiene evner jo ikke å ta kontroll på situasjonen på vegne av de virkelige eierne av strøm ressursene, dvs folket. Dette ville jeg bare ha sagt, også på denne kanalen. Vennlig hilsen Bjørn H. K.
Hei Bjørn, NorgesEnergi er en strømleverandør, ikke en strømprodusent. Ifht de høye prisøkningene har det vært stor oppmerksomhet rundt strømmarkedet i media og vi forstår at det er mange meninger rundt dette. Skulle du ha noen spørsmål må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Du kan nå oss per tlf: 38 10 00 80. Ønsker deg en god sommer! Mvh Nina - NorgesEnergi
Ser at nye kunder ikkje betaler fastbeløp på kr. 49,-. Det synest eg ikkje er greit når èin har vore kunde i mange år. Dette er min bakgrunn for å vurdere andre strømleverandører.
Hei Kåre! Vi setter stor pris på at du er kunde hos NorgesEnergi. Derfor har vi lansert Bonustimen for våre eksisterende kunder. Ved å aktivere Bonustimen vil vi spandere en time strøm for hver dag du er kunde hos oss. Denne kundefordelen gjør det mulig for deg å samle opp hele 365 timer i året som vi spanderer på deg når du forblir kunde hos oss. Utbetalingen trekkes ifra på strømregningen din. Dersom du ikke allerede har aktivert Bonustimen kan dette gjøres via MinSide, eller ved å kontakte vårt kundesenter. Mvh Nina - NorgesEnergi
Bra ordning,men det burde vært mulig og bruke mye strøm når det lav pris uten å få stor nettlei faktura.
Hei Terje, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Dersom du har spørsmål vedrørende din nettleie må du gjerne kontakte din netteier for nærmere informasjon. Mvh Nina - NorgesEnergi