NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Norgesenergi er superhyggelig, veldig hjelpsom og billig. I november nå fikk jeg regning på 16 kr å de prismatcher ALLTID strømmen du får tilbud om. Rask svar. Har bare vært kunde en liten stund for å få billigst mulig strøm i år, da fjorårets strøm var så høy. Eneste som jeg synes er litt synd er at jeg som samboer ikke kan snakke med de om strømmen som står på min mann sitt navn. Han jobber på havet så borte halvet året.
Hei Johanne! Tusen takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding. Om du sender oss et utfylt fullmakt skjema for avtalen til din mann, vil vi lagre dette hos oss slik at du kan ta kontakt vedrørende hans avtale. Kontakt oss gjerne på epost, chat eller telefon om du ønsker at vi sender deg et slikt skjema. Ønsker deg en riktig fin helg, Vennlig hilsen Rebecca, Norgesenergi!
Konkurransedyktig. Gode på kundeservice Lett å komme fram på tlf.
Hei Terje! Tusen takk for tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag! Mvh Bernard, NorgesEnergi
Jeg er ny kunde og har etablert mitt forhold/bytet strømleverandør etter råd fra en nabo. Som også får strøm fra NorgesEnergi. Og vi får begge 500 kr fratrukket på strømmen.
Hei Hanne! Velkommen som ny kunde hos oss. Da har dere nok benyttet dere av vår vervekampanje som gir dere 500 kroner i rabatt hver. Ønsker deg en riktig god helg! Vennlig hilsen Rebecca, Norgesenergi.
God service og hyggelige telefonsamtaler. Har aldri hatt problemer med norgesenergi.
Hei Greta! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen hos oss. Takker så mye for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Ha en fortsatt fin dag! Mvh Rebecca, Norgesenergi
Jeg byttet til Norges Energi i forbindelse med et kjøp på Elkjøp. Et par dager etterpå ble jeg kontaktet av en fra Norges Energi som ønsket å ringe og sjekke at alle opplysningene var riktig og prøvde å selge meg noen tilleggsprodukter. Jeg sa da at jeg ikke var interessert i noe utover å betale for strømmen jeg brukte. 2 1/2 måned senere mottar jeg en faktura med tre tilleggsprodukter. Da jeg tar kontakt med kundeservice og spør hva dette er kan de fortelle meg at det har vært med på avtalen min hele tiden, men at de kan ta det bort fra den dagen jeg tok kontakt. Da jeg sa at jeg hadde gitt beskjed om dette til den personen som ringte meg rett etter avtaleinngåelse fikk jeg beskjed om at "Nei, det er ingen her som har tatt kontakt med deg. Jeg er den første som er inne på brukerprofilen din". Jeg er usikker på om det skyldes dårlige CRM-systemer, eller om det er et bevisst valg å ikke registrere kundekontakt når det ikke går til Norges Energi er jeg usikker på, håpløst er det uansett og de er ikke villig til å fjerne tilleggsproduktene tilbake i tid. Kan ikke tro at det skal være så vanskelig for et strømselskap å kun tilby strøm..
Hei Line! Vi er veldig opptatte av at selgerne våre skal utgi riktig informasjon og skal på ingen måte være uærlig eller missledende. Det er leit å høre du har hatt dårlig opplevelse med våre selgere og i dialog kundebehandler. Vi ønsker gjerne å kunne undersøke saken nærmere på hva som har skjedd og følge dette opp med selger, så vi håper du kan ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får sett på saken og tatt dette videre med vår salgsavdeling. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Jeg har reservert meg i brreg mot telefonsalg for ganske mange år siden (er fortsatt reservert), men likevel ringer de og prøver å selge strøm. Jeg har heller aldri vært kunde hos de, og kommer aldri til å bli det. Useriøst firma. Styr unna.
Hei Kjell! Det er sevært beklagelig om vi har kontaktet deg når du er reservert mot telefonsalg. Vi ønsker å undersøke saken videre med vår salgskanal og finne ut hvorfor du har havnet på ringeliste hos oss. Håper derfor du kan ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller sende oss en mail på: [email protected]. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Hyggelig kundeservice , forståelige svar på mine spørsmål. Grei pris
Hei Mona! Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen og at dine spørsmål blir besvart når du er i kontakt med oss. Ønsker deg en flott dag! Mvh Bernard, NorgesEnergi