⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Bøllete

Omtale av  Geir

Jeg har inntil nylig hatt bedriftsabonnement. Det positive er at det later til å være gunstig priset. Men det skal sies at selv i perioder hvor strøm i Norge var rekordbillig, så synes jeg hele tiden jeg har hatt samme regning. Det kommer visst av at NorgesEnergi med mitt abonnement handler strøm lenge i forveien. Fair enough. Så det negative. Først, det jeg trodde var 6 mnd bindingstid var i virkeligheten oppsigelsestid. Abonnementet løper derfor 6 mnd etter man har sagt opp. Da jeg fant ut dette, sa jeg opp på dagen. Et år etterpå tegner jeg abonnement hos ny leverandør (Tibber). Jeg blir ringt opp av Norgesenergi, som først påstår at fordi jeg har oppsigelsestid blir det straffegebyr. Jeg påpeker at jeg sa opp i desember i fjor, da fikk tonen en litt annen lyd. Bare litt. Fyren pusher og pusher, sier at Tibber har mye dårligere priser fordi NorgesEnergi handler til under innkjøpspris. Jeg sier at jeg liker at Tibber er automatisk, og at jeg liker at jeg har full oversikt over strømforbruket i sanntid, via appen deres. Selgeren påstår at den appen er spennende i to uker, deretter vil jeg aldri bruke den igjen. Jeg sier jeg liker å ha oversikt over forbruket. Han mener at det er unødvendig. Man vet jo allerede hva som bruker mest strøm. Når man lager mat, og vasker klær. Jeg sier jeg har elbil og liker at appen lar meg automatisk lade i tider på døgnet når strømmen er billigst. Selger hevder det ikke betyr noe. Prisene varierer ikke spesielt mye i løpet av et døgn, og NorgesEnergi er billigst uansett. Jeg sier at det kan så være, men nå vil jeg prøve dette en periode. Selger mener jeg er i ferd med å gjøre en tabbe, men at jeg er velkommen igjen som kunde ved en senere anledning. Jeg har opplevd masete strømselgere før, min erfaring er at NorgesEnergi er blant de verste.

Svar fra NorgesEnergi
08.01.2021 08:54

Hei Geir, Det er utrolig leit å høre at du sitter igjen med den opplevelsen, det er ikke greit! Vi er veldig opptatte av at våre selgere utgir riktig informasjon og det stemmer at noen av våre utvalgte bedriftavtaler har en oppsigelsestid. Dette er selvfølgelig ikke slik våre selgere skal opptre i møte med kunder og vi beklager at du har hatt denne opplevelsen. Håper du vil kontakte vårt kundesenter slik at vi får tatt dette med videre. Vennligst ta kontakt med vår bedriftavdeling på telefon: 381 00 081, eller per e-post: [email protected]. Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (1)

Positiv

Omtale av  Christian S

Raskt kundeservice og enkel tilgang til data og selvbetjening

Svar fra NorgesEnergi
08.01.2021 08:54

Hei Christian S! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en så hyggelig kommentar. Det er svært viktig for oss, at du som kunde, er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (0)

God service og vennlige saksbehandlere

Omtale av  Kirsten

Altid hjelpsom og forståelsesfulle god service på tlf, mail og altid vist hjerterom

Svar fra NorgesEnergi
08.01.2021 08:52

Hei Kirsten! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin kommentar. Det betyr mye for oss at du er fornøyd med servicen du opplever når du er i kontakt med oss. Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Utrolig dårlig opplegg, og dyrt

Omtale av  Erik

Hadde en avtale som tydligvis var lik pris som Tibber. Bytta selskap og de ringte meg på holdback og ga meg en "bedre" avtale enn det jeg hadde + 500,- rabatt på første faktura. Fikk da en ny avtale med strømpris på fast 29,99, noe jeg ikke fikk informasjon om. Styr unna.

Svar fra NorgesEnergi
08.01.2021 08:52

Hei Erik, Det er utrolig leit at du sitter igjen med denne opplevelsen. Vi skal alltid informere ved avtaleinngåelse om strømavtalen man får, og avtalevilkårene. Dersom du har fått feil eller mangel på informasjon, vil vi gjerne ta dette videre og se om det er noe vi kan gjøre for deg. Vennligst ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Mvh Kate, NorgesEnergi.

Nyttig (1)

Strømkonto

Omtale av  Arvid

Ser ingen fordel med strømkonto. Kan få faktura i etterkant på brukt strøm.

Svar fra NorgesEnergi
08.01.2021 08:52

Hei Arvid! Takk for din tilbakemelding! Det stemmer at vi tilbyr betalingsløsningen Strømkonto, men det er forståelig at dette ikke er en løsning for alle og er helt valgfri :) Gjerne ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] om det er noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Billige strømpriser

Omtale av  Ole J

Raskt svar når man ringer, de har mange gode fordeler som strømkonto og vintertrygghet noe som betyr ingen høge strømregninger.

Svar fra NorgesEnergi
08.01.2021 08:52

Hei Ole J! Tusen takk for din fine kommentar! Vi setter pris på at du også oppgir hva du er fornøyd med. Det er verdifullt for oss. Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Hyggelig saksbehandler

Omtale av  Bernt K

Grei og rask behandling konkurnedyktige priser kan betale litt mere å legge opp en strømkonto

Svar fra NorgesEnergi
08.01.2021 08:43

Hei Bernt K! Det betyr mye for oss at du er fornøyd med strømavtalen din og servicen du opplever i kontakt med våre saksbehandlere. Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding! Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR