NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk anbefalt en såkalt strømkonto som skulle være fantastisk bra for meg. Viser seg at jeg har betalt veldig mye mer enn jeg ville gjort med en spotavtale. Kommer aldri tilbake til norgesenergi
Hei Nils. Det var leit å høre at du var misfornøyd med strømkonto. Strømkonto er en betalingsløsning vi tilbyr hvor du har muligheten til å fordele strømutgiftene jevnt utover året. Hver måned mottar du en faktura med et anbefalt beløp og et minstebeløp. Når vi regner ut ditt anbefalte månedsbeløp tar vi utgangspunkt i din forventede årlige strømkostnad og deler den på 12. Du betaler en lik sum hver måned istedenfor høye faktura om vinteren og lave om sommeren. Etter vi har mottatt ditt forbruk fra din netteier så produserer vi faktura som trekkes ut av Strømkontoen som du jevnlig betaler inn til. På denne måten kan du betale det samme hver måned, og avregningene skjer fortløpende. Mvh Ida - Norgesenergi
Det er ikke alle som har tilgang til nett hele tiden.
Hei, Keth J.L! Vi setter pris på din tilbakemelding! Dessverre så er vår vervekampanje knyttet opp mot elektronisk registrering og bestilling via elektronisk bestillingskjema. Vervekode som knytter verver sin strømavtale mot opprettelse av ny strømavtale på den som blir vervet, slik at vervepremie legges automatisk inn på strømavtale ved oppstart på ny avtale, er da knyttet opp mot vervelink som sendes ut ved registrering av verving på vår nettside. Mvh, Truls - NorgesEnergi
God kundeservice. Har brukt dem i mange år. Anbefales.
Hei, Karleinar l! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar - det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi
Deres prismatch eksisterer ikke, de flytter deg over til andre priser uten å spørre og mener at man må kontakte de før hver eneste faktura. Du må altså kontakte de flere ganger per mnd for å være sikker på at de får med seg hvilke priser de skal matche mot. Flere mailer med prismatch ble aldri besvart. Hold dere unna og velg en seriøs aktør.
Jeg takket nei til vintertrygghet da det er lenge til det blir aktuelt og gjalt ikke nå. Jeg takket nei til Spareavtale da jeg er uføretrygdet så det gjelder ikke meg. Jeg takket også nei til 100%fornybar da det er kun en leverandør og de er fornybar. Da jeg fikk fakturaen hadde de fakturert meg for alt allikevel. Dersom du er nødt til å betale disse ekstrakostnadene må de gi beskjed om det, men da er jo prisen noe helt annet og ikke akkurat rimelig. Dette er svindel.
Dere virker greie. Med tanke på pris er vel ikke dere de verste. Det er jo mange faktorer her. Litt merkelig er det å betale mer i nettleie enn selve prisen på strøm av og til. Alt i alt er jeg meget godt fornøyd så stå på gi oss kunder gode tilbud fra tid til annen. Det hjelper på i en tidvis vanskelig hverdag. Beste hilsener fra David Vogt.
Hei David! Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi håper du fortsetter å være fornøyd kunde hos oss! Mvh Nina, NorgesEnergi
Norgesenergi har et tilbud via Elkjøp der man skulle få 500 kr avslag dersom man byttet over til de. Jeg lot med dessverre lure. Det som skjedde da jeg byttet over var at de la på flere meningsløse faste kostnaner uten å si fra. Det var ikke opplyst om, ikke noe jeg ville ønsket og helt åpenbart lagt på for å tyne mest mulig penger ut av meg. Jeg fant ut av det ved en tilfeldighet da jeg sjekket fakturahistorikken noen år senere, så et per linjer på fakturaen hjeg ikke skjønte og bestemte meg for å finne ut hva det var. Det skulle ikke være så lett. Det var mye pisspreik og vage svar fra Norgesenergi og liten vilje til å gjøre noe med det. Etter mange runder, trusler om å ta saken videre og en ganske forbanna meg, fikk jeg etterhvert sletta noe av det. Men fortsatt var Norgesenergi langt unna å være blant de billigste som de hadde lovet. Med de rare, faste kostnadene var de ca dyrest. Jeg unner ikke min verste fiende å være Norgesenergi-kunde. Jeg har null tillit til selskapet. Livet er for kort til å måtte gå å sjekke strømregningene hver mnd for å se om det er noe juks. Dersom du er Norgesenergi-kunde, bytt til noen som ikke driver med lokkepriser, kompliserte modeller og generelt ikke er til å stole på. Dersom du ikke er Norgesenergi-kunde, fortsett med det! Finn noen andre.
Hei Geir! Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen du har hatt hos oss. Når man inngår strømavtale hos Elkjøp skal man alltid få et sammendrag av avtalen og vilkår presentert skriftlig før avtaleinngåelse. I avtalen har man mulighet til å få med ulike fordelsprodukter, men disse er selvfølgelig helt valgfrie. Skulle man ikke ønske produktene etter avtalen er signert, kan man ta kontakt med kundesenteret så fjerner vi disse om ønskelig. Produktene vises også på hver faktura slik at du skal til en hver tid være klar over hva du faktureres for hos oss. Dersom det fremdeles skulle være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne ta kontakt. Henvis gjerne til dette innlegget og til meg. Du kan nå kundesenteret per tlf: 38 10 00 80, eventuelt sende oss en e-post: [email protected]. Mvh Nina, NorgesEnergi