NTE har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fant en leverandør som fremdeles kunne levere fastpris til en levelig pris. 74 øre per kWh/t i 3 år. Får strøm i huset og alt fungerer godt så langt. God kundeservice.
Hei, Gunnar. Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale her inne. Hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og den kundeservicen vi yter. Ønsker deg en riktig god dag. Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
nå i oktober 2022 så jeg må bytte til en annen leverandør for da er 12 mndr gått og da flyttes abonnementene mine over til en annen og svært ugunstig avtale...... Det gjelder å følge godt med :-)
Hei Pål. :-) Takk for den fine omtalen. Det er hyggelig å høre at du har vært fornøyd med oss. Vi kan ikke uttale oss om saken grunnet personvernreglementet, men kontakt oss gjerne for en uforpliktende samtale rundt hva som kan være en passende avtale for deg. Ha en fortsatt strålende dag. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Har bare positiv erfaring med NTE Tegnet avtalen for ca. et år siden så regner med at prisen stiger når avtalen på et år går ut. Vurderer derfor og bytte nå.
Hei! Så hyggelig å høre at du har hatt positive erfaringer med oss. Vi takker så mye for tilbakemeldingen og den positive omtalen her inne. Har du spørsmål angående din nåværende avtale og hva som skjer når den eventuelt går ut, ta gjerne kontakt med oss. Du når oss per telefon, 741 50 200. Eller via chat på nte.no eller Facebook. Ønsker deg en riktig god dag. Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice.
Det er som å stange hodet i veggen å prøve å snakke med dem. Hver gang jeg henvender meg til selskapet- nye personer som svarer svevende på det jeg spør om og så sier de at dette ikke er deres område…. Jeg må kontakte andre osv. Jeg gjør oppmerksom på at jeg mangler målerstand for start og stopp pr. måned. Den ble tatt vekk da nye strømmålere ble satt inn. En sier at jeg bør kjøpr fjutt…..(fjott) Det gir meg bare merutgifter!! Det eneste jeg får ut av dette er at NTE ikke er kundevennlig, men bare ser mpter p suge mer penger ut av oss som kunder.
Hei Turid. Det er leit å lese at du har hatt en negativ opplevelse av oss. Vi jobber hardt for å gi den beste servicen til de som kontakter oss. Vi kan ikke kommentere saken din offentlig, men når det kommer til strømmålere er det ikke NTE, men ditt lokale nettselskap, du må forhøre deg med. Det stemmer at vi tilbyr utstyr som vi har kalt Fjutt, men denne er utelukkende for å måle sanntidsforbruket ditt på strøm som strømkunde hos oss. Vi henter ellers inn strømforbruket ditt fra Elhub, som er en database hvor nettselskapene rapporterer inn det de henter ut av strømmålerne. Vi vil likevel benytte anledningen til å takke for tilbakemeldingen din her. Vi ønsker all ris og ros velkommen, men særlig det mindre heldige lar oss se nærmere på egne rutiner og lar oss se på muligheter for forbedringer. Ønsker deg en fortsatt fin dag, vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Lokale eiere, kjapp kundeservice og kjapp respons.
Hei Johnny, takk for hyggelig tilbakemelding. Vi jobber stadig for å utvikle vår kundeservice, så da er det hyggelig å høre at det settes pris på. Ta kontakt om det skulle være noe. Ha en fin sommer! Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Dei er veldig rask på stedet dersom det er noe som ikke funker.
Hei Steinar, takk for tilbakemeldingen :) Godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår! Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Leveranse mv er greit. Pris OK. Det beste er som sagt at min kommune som er medeier får sin del av overskuddet og kan bruke det til beste for meg og mine medborgere!
Hei Venke. Takk for stjernene og god omtale, det setter vi stor pris på! :) Vi synes det er viktig og bra at overskuddet i NTE går tilbake til kommunene og lokale tiltak i fylket. Vennlig hilsen oss i NTE
Er veldig fornøyd med app og informasjonen der. Prisen er bra, men de er svært forvirrende på nettsiden. Avtalen jeg har står det at det ikke er bindingstid, men inne på min side står det at jeg har bindingstid
Hei Ove! Takk for tilbakemeldingen din. Vi setter pris på slike omtaler slik at vi kan tilpasse nettsiden vår og gjøre den så ryddig og informativ som mulig. Oversikten over våre strømavtaler på nettsiden https://nte.no/strom/avtaler oppdateres fortløpende hvis det er endringer, men inkluderer ikke personlige rabatter eller tilbud man kan ha fått. Derfor kan dette fravike hva du har i din faktiske strømavtale. Er du usikker på hva som er gjeldende for deg må du gjerne ta kontakt med oss på telefon (74150200), Facebook Messenger eller vår chat på nte.no. :-) Vi ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Nyttig app med oppdaterte priser pr time og oversikt over forbruket per dag/uke/mnd. Gir oversikt, og ingen store overraskelser når fakturaen kommer. Har hatt webspot i 5mnd og er fornøyd med hvordan den avtalen er satt sammen. (Selv om spotprisen er løpsk til tider)
Hei Håvard, Takk for at du la inn anmeldelse, og ga oss fem stjerner! :) Webspot er en veldig god strømavtale, så det er godt å høre at du er fornøyd med den. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Jeg er helt enig med Henrik. Verste strom avtale, mye dyrere enn spot pris, angrer veldig at jeg byttet.
Hei Agnieszka, takk for at du tok deg tid til å skrive en vurdering av oss. Vi verdsetter både ris og ros. Avtalen du viser til er en avtale som vi forvalter aktivt på strømbørsen, det vil si vi har et team som gjør alt de kan for å konkurrere mot selve markedsprisen på Nordpools strømbørs. Du vil aldri betale høyere enn markedets spotpris, men du får lavere pris når vi har gevinst på grunn av forvaltningen. Forskjellen på Slå spot-avtalen og en ordinær Spotpris-avtale (som følger markedsprisen), er gebyret for at vi forvalter denne avtalen. Dette utgjør 10,275 øre/kWh. Administrasjonsgebyret for Spotpris-avtalen er på 5,215 øre/kWh. I begge disse administrasjonsgebyrene inkluderes faste, lovpålagte kostnader som bl.a. elsertifikat. Vår Slå spot-avtale kan du lese mer om på https://nte.no/strom/avtaler/sla-spot/ . Se forøvrig også våre andre avtaler, eller ta kontakt om du lurer på noe. Vi ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Bra oversikt på nettet, lett å finne fram. Fornøyd
Hei Helge. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en vurdering av oss. Vi skal jobbe videre for å fortsatt ha de mest fornøyde kundene. Vi ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
fin oversikt over hva strømmen koster i deres app, time for time :)
Takk for tilbakemeldingen, Margrethe! :) Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Strømmen er billig. Appen er god og vise timespris i tillegg til nordpool spot påfølgende dag. Kommer også en del gode tilbud fra leverandør.
Hei John Eirik, og takk for hyggelig omtale. Det setter vi pris på! Vi jobber kontinuerlig med å forbedre appen og tjenestene våre, så det er lurt av deg å følge med på tilbudene. :-) Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Pris som avtalt. Oversiktlig app med god informasjon i et moderne brukergrensesnitt.
Hei Tony, Takk for fem stjerner og fin tilbakemelding :) Det setter vi stor pris på! Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Greit, men tilbudene får du ikke automatisk. Fant min avtale web spot hos forbrukerrådet. Dette er ikke en avtale de direkte tilbyr på sin nettside. Spotprisene time for time er bare tull. Det har ingen virkning å forsøke å spare når prisene er høyest da regningen kommer med gjennomsnitt for mnd.
Hei Ronny, takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale. Vi må beklage at du ikke fant strømavtalen Webspot der du forventet. Vi har lagt alle avtalene våre på nettsiden https://nte.no/strom/avtaler , der kan du også lese om Webspot-avtalen. Spotprisen er en pris for hele området man tilhører, som blir satt på grunn av markedsprisen hos NordPool. NTE og andre strømselskaper styrer ikke spotprisen. Fordi Spotprisen forandrer seg fra time til time, og strømmålerne dine måler forbruket ditt time for time, viser vår faktura en utregnet pris som "månedspris". Når en måned har gått, så regner vi ut gjennomsnittet av hva spotprisen har kostet i timene strømmen hos deg ble forbrukt. På den måten får du korrekt pris, og den vil også påvirkes av hvordan du forbruker strømmen. Bruker du strøm når det er dyrest, vil dette påvirke din faktura. Vi tar tilbakemeldingen din på alvor og skal se på om det er enklere måter å forklare sammenhengen mellom forbruk og pris på ved kommende faktura. Ønsker deg og dine en god og fredelig jul! Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Bra service, hjelpsom. Billig. Det som er dumt er at , har du gjeldsordning så får du ingen avtale. Men det gjelder vel andre kraftleverandører.
Hei, og takk for hyggelig omtale. Det stemmer, vi tar en kredittsjekk før alle nye strømavtaler. Er man uheldig og ikke består sjekken, ønsker vi vedkommende hjertelig tilbake ved en senere anledning. Ønsker deg og dine en fredelig jul. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice