Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NTE
3.6
78 verifiserte omtaler

NTE omtaler og erfaringer

Ingen trend

NTE har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.6
Bra
78 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#12
Utmerket
NTE er rangert
#12 av 88 strømselskaper
59%
Middels
59% anbefaler NTE
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 78 omtaler om NTE

FILTRER OMTALER
34
14
4
7
19
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NTE?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Billig uten tull

Omtale av  Roald

Billig avtale med negativt påslag. Oversiktlige fakturaer

Svar fra NTE
25.09.2023 15:11

Hei, Roald. Tusen takk for hyggelige ord. Vår Webspot-avtale er det mange som er fornøyde med, og det er VI fornøyd med. :-) Ha en fin dag videre, vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice

Elendig stabilitet, nettet forsvinner flere ganger i løpet av dagen

Omtale av  Daniel

Elendig stabilitet, nettet forsvinner flere ganger i løpet av dagen Lang ventetid på kundeservice. Husk å melde oppsigelse 2 måneder før du skal bytte ellers er du tvunget til å betale for 2 ekstra måneder også!

Svar fra NTE
14.08.2023 14:41

Hei, Daniel. Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale av oss. Det gir oss anledning til å se oss selv utenfra, og dermed forbedre oss på de områdene som våre kunder er opptatte av. :) Det hjelper oss til å bli best på kundeservice! Det gjør oss vondt å høre at du opplever ustabile tjenester fra oss. Vi garanterer at du har stødig fiberlinje og den hastigheten du betaler for når du er tilkoblet internett med kabel, men hvis det er på WiFi du opplever ustabiliteten, er det mange faktorer som spiller inn. Da forsøker vi å hjelpe til så godt vi kan for å møte de utfordringene som finnes i din spesifikke bolig. Ta gjerne kontakt med oss for gode råd eller forslag til forbedringer som er tilpasset din situasjon. I vår bransje er det normalt å ha en måneds oppsigelsestid fordi vi ønsker å la kundene få den gjeldende måneden med på fakturaen som du mottar for tjenestene våre. Det kan i tilfeller hvor det varsles oppsigelse tidlig i måneden oppleves som at vi har 1-2 måneder i oppsigelsestid. Det kommer av at vi regner oppsigelse fra utgangen av måneden det varsles i, og ut neste måned. Hvis noen derimot flytter inn etter at du flytter ut, og skriver en egen avtale med oss, vil det overstyre din oppsigelsestid slik at avtalen din blir sagt opp den dagen en ny avtale trer i kraft. Det kommer av at det ikke er mulig å ha to avtaler på den samme hjemmesentralen/ruteren. Dessverre kan vi i perioder oppleve lang kø på den døgnåpne tekniske avdelingen vår, men vi har mange ansatte som svarer på telefonen, og vi tolker det som en god ting at kunder og andre tar kontakt med oss om det de lurer på. Vi ønsker jo å bistå! :) Med det ønsker vi deg en flott dag, og ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning om du skulle ønske det. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice

Gratis app som er veldig fin og ryddig

Omtale av  Janne K

Veldig fin avtale., enkelt og følge med på app, slik at man kan følge med på forbruk og kostnader

Svar fra NTE
08.08.2023 11:17

Hei, Janne. Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal videreformidle det til vårt apputviklerteam. :-) Ha en fin dag videre. Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice

Ingenting å klage på

Omtale av  Tuva

Alt har fungert som det skal, billig avtale og fin app.

Svar fra NTE
18.07.2023 13:48

Hei, Tuva, takk for hyggelige ord. Slikt blir vi glad av å lese. :-) Ønsker deg en fortsatt fin sommer. Med vennlig hilsen Oss i NTE Kundeservice

Ryddig, enkel, forståelig og rimelig

Omtale av  Ojv

God erfaring, grei oversikt. Gir dvs tilbud som passer best de som bor i midtnorge

Svar fra NTE
11.07.2023 08:56

Hei! Så hyggelig å høre! Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale her inne, det setter vi stor pris på. Ønsker deg en god sommer! Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Fornøyd!

Omtale av  Tommy

Oversiktlig app med gjeldende strømpriser til enhver tid. Gjennomgående fakturering av nettleie. Minuspåslag i 12 mnd (med NTE Webspot) Jeg har nå vært superfornøyd kunde i 11 måneder. Bare pass på å bytt til annen leverandør før du passerer 12 måneder, ellers blir det mye dyrere.

Svar fra NTE
24.05.2023 09:46

Hei, Tommy. Så hyggelig omtale du har skrevet. Det setter vi stor pris på at du tok deg tiden til her inne. Glad du har vært fornøyd den tiden du har vært kunde hos oss. Ønsker deg en riktig god dag! Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice

Verdens dårligste kundeservice og internett leverandør i hele Norge

Omtale av  Jimm

Dere er den Verdens dårligste leverandør rett og slett ! To uker siden uten internett ! Kundeservice klarer ikke å løse saken ! Det koster mye å sende noen å fikse den hos deg !Sier hun i Kundeservice ?? Hva i verden er den ! Bedre å stenge ned enn å gi dårlig service !!!!

Svar fra NTE
07.03.2023 12:27

Hei, Jimm. :-) Takk for at du har tatt deg tid til å skrive her. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger vi får, også de mindre konstruktive. På denne måten kan vi lære av det og bruke innsikten til å bli bedre. Vi kan ikke kommentere saken din offentlig fordi det er vår plikt å ivareta personvernet ditt. Vi håper løsningen vi har lagt frem er tilfredsstillende og at du blir mer fornøyd med oss og våre internettjenester med tiden. Hvis det skulle være noe er det bare å kontakte oss på Facebook, chat eller telefon, for vi vil gjerne hjelpe deg om du lurer på noe mer. Ønsker deg en strålende dag videre. Vennlig hilsen  oss i NTE Kundeservice

Godt fornøyd

Omtale av  Rune T. K

Holder seg blant de 10 laveste i pris over tid. Grei kundeservice.

Svar fra NTE
27.02.2023 10:23

Hei, Rune. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør, og at du opplever en grei kundeservice. Vi ønsker å fortsette med det, og gjerne bli enda bedre. Tusen takk for tilbakemeldingen og at du tok deg tid til å skrive her! Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice

Påtrengende selgere

Omtale av  Nick

Var på utkikk etter en strømleverandør og vurderte flere aktører. NTE ringte meg opp og selgeren framstå som ekstremt påtrengende at det er akkurat dette jeg trenger og han måtte selge strømavtale til meg. Etter elendig diskusjon på telefon takker jeg ja og angret ikke 24 timer seinere. Veldig useriøs og som ‘trakasserer’ potensielle nye kunder. Ble bare skremt av salgsmetoden. Dette er ikke å anbefale samt at det finnes mye bedre alternativer på strømmarkedet. Tenk deg godt om. Det ble også utført en kredittsjekk på meg som jeg syntes er helt unødvendig i denne saken.

Svar fra NTE
27.02.2023 10:11

Hei, Nick. Så synd å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi ønsker ikke at potensielle kunder skal få denne opplevelsen, og derfor er din tilbakemelding veldig viktig for oss. Om du ønsker og vil, så send oss gjerne en melding på Facebook, eller via vårt kontaktskjema: https://nte.no/kundeservice/kontaktskjema/strom/ Med kort forklaring, dag og ca. tidspunkt dette skjedde, så skal vi ta det videre med salgsselskapet vårt. Når det gjelder kredittsjekk, så er dette standard hos oss. Det gjøres hos både private- og bedriftskunder. Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice

Nte webspot

Omtale av  Krisroffer F

Har ikke hatt kontakt med kundeservice eller mennesker i nte. Eneste kontakt er betaling av regninger og det er sømløst.

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Nte er et bra strømselskap

Omtale av  Eva

Har vokset opp med NTE og har aldri hatt noe å klage på . Oversiktlig og bra app som jeg ser på hver dag. Etterskuddsbetaling og gjennomfakturering gjør livet enkelt mht strømstøtte.

Kosbar

Omtale av  Jan

For høy pris i forhold til andre. Ble lovet topp ti pris. Det stemmer ikke.

Svar fra NTE
20.12.2022 16:58

Hei, Jan. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med avtalen vår, Topp 5 garanti. Denne avtalen tar utgangspunkt i at prisen du betaler for din strøm er en av topp 5 strømleverandører med lavest pris i snitt på et år. Denne garantien har vi overholdt. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice for en uforpliktende samtale om våre avtaler. Kanskje finner vi en avtale som passer deg bedre. Ønsker deg en fin dag videre og en riktig god jul! Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice

Billig og erfaren leverandør.

Omtale av  Nils B

Billig og levert av et solid firma som takler noen måneder med svingninger. Har også tro på at kommunene som eier NTE, tenker langsiktig og ikke tenker kortsiktig profitt.

Meget bra.

Omtale av  Odd

Et ryddig og pålitelig selskap. Ingen overraskelser, leverer det som er avtalt.

Jevnt over gode priser

Omtale av  Erik

NTE er ikke helt lavest på pris, men de har svært gode priser og god kundeservice. I tillegg går mye av overskuddet tilbake til aktiviteter i nærområdet.

Svar fra NTE
04.11.2022 16:29

Hei Erik. Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale. Det setter vi pris på. Ha ei god helg! Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

"tilbudet" som fremkommer på bytt.no eksisterer ikke

Omtale av  Knut B

Selskapet kommer godt ut på bytt.no med en strømavtale spot -1,72 øre. når man skal bestille på hjemmesiden, så eksisterer det kun en spotavtale. den har et påslag på 5,215 øre og fastbesløp på 42 kr mnd. - uten at dette opplyses ved bestilling reelt vil således den prisen man får ved bestilling avvike langt over 10øre/kwh ift hva som opplyses på bytt.no

Svar fra NTE
12.10.2022 14:56

Hei Knut. :-) Joda, avtalen eksisterer. Jeg antar du viser til Webspot-avtalen vår med minuspåslag -1,7 øre. Denne kan man bestille som vanlig hvis man er ny kunde og beholde i et år. Den ligger ute på nettsiden vår der hvor alle avtalene våre er ført opp. Her er lenken for å gjøre det enklere: https://nte.no/strom/avtaler/ Vi ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice

Har tilegnet profilen
NTE deltar på Bytt.no

NTE har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NTE besvarer omtaler

NTE har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
NTE henter ikke inn tilbakemeldinger

NTE benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR