NTE har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ikke mye å klage på, appen er noe treg og simpel kunne nok ha vært bedre, appen er også treg med å oppdatere siste forbruket
Hei Roger. Våre apputviklere jobber kontinuerlig med å forbedre appen vår, noe som kan føre til at enkelte kunder må oppdatere den for å få siste forbruk ført opp. I det siste har vi også hatt stort fokus på å utvikle vår Fjutt ytterligere - en tjeneste som tilbyr mer informasjon om forbruket ditt enn hva appen vår gir. Dersom NTE-appen oppleves treg kan det i mange tilfeller hjelpe å forsøke å reinstallere den om du ikke allerede har forsøkt det. :-) Ta gjerne kontakt med oss på Kundeservice (via telefon 74150200, chat på nte.no, via Facebook, eller per epost [email protected]) så kan vi bistå deg med å sjekke nærmere om det er noe annet som er årsaken til problemet du opplever. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Enkel og grei avtale med god pris. Prisgaranti i 12 måneder. Minus påslag og ingen fast månedspris.
Hei Jostein. Takk for den gode tilbakemeldingen, det er hyggelig å se at du er fornøyd med strømavtalen :) Ha en fin dag videre! Mvh oss i NTE
Jeg har hatt NTE som strømleverandør i noen år, og er godt foenøyd. Jeg liker Mine Sider spesielt godt, der bytter jeg avtaler slik jeg ønsker det selv. Fikk god hjelp av noen på kundeservice da jeg ikke visste om MinSide. (Y)
Hei Karoline, takk for hyggelig tilbakemelding. Det er fint å høre at du synes Mine Sider er nyttig, den utvikler vi kontinuerlig slik at den skal speile kundens behov. Ta gjerne kontakt om du skulle lure på noe. Ønsker deg en fin kveld, vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Har prøvd i 4-6 uker å skaffe fiber til min eiendom som nylig ble kjøpt. Ved bestilling fikk jeg beskjed om at rør til fiber lå klart å måtte bare greves inn til husvegg. Det gjore den ikke, noe som er helt greit. Ringte nte og fikk beskjed om at dette er noe de skulle fikse ja!. Tiden gikk og det dukket aldri opp noe plastrør. Etter 3-4 samtaler med kundeservice lovet de bort flere ganger at de skulle komme. Å ukene gikk, tok så kontakt 3-4 ganger om at jeg kan til og med hente røret selv. Da fikk jeg beskjed om at det måtte gå fint og de skulle ta kontakt. 6 uker har gått totalt nå uten noe rør og beskjed om at jeg kan hente. Så blir nok avbestilling og 4g ruter istede. Klarer de ikke levere et plastrør, hvordan skal det bli den dagen jeg må etterlyse om å få montert fiber?
Hei Jonas. Tusen takk for tilbakemeldingen. På grunn av sakens omfang har vi ikke kunnet besvare denne før vi så hvordan utfallet av saken ble. Det er leit å lese at du hadde så dårlige erfaringer med å ta kontakt med oss på kundeservice. Det kan vi bare beklage. Vår kundeserviceavdeling har stort fokus på førsteinntrykk og å gi det lille ekstra, men tilbakemeldinger som dette gir oss anledning til å se på det med nye øyne. Vi er så klart lei oss for denne tilbakemeldingen, for deres tilbakemeldinger er svært viktige for NTE. Vi ønsker å ha et godt forhold til deg og kundene våre, derfor ønsker vi gjerne å snakke med deg om hvordan denne opplevelsen var, slik at vi kan sørge for at det ikke skjer igjen. Det er alltid kjekt å få vite hvordan vi oppfattes av andre. Om du har tid og lyst til å snakke med oss må du gjerne sende oss en direktemelding på Facebook eller kontakte oss per e-post ([email protected]). Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen oss i NTE.
Appen til NTE gir brukere en god oversikt over forbruk
Hei Pål, takk for fem stjerner og god omtale:) Vi jobber kontinuerlig for at appen skal være brukervennlig og oversiktlig. Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen, oss i NTE.
Byttet til NTE Spot Web pga. lav maks pris de kommende 12.mnd
Hei John, takk for hyggelig omtale. Ikke nøl med å kontakte oss om det skulle være noe. Vi ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen oss i NTE.
Helt greit så lenge man er kunde, fungerer ok. Men når jeg bytter blir jeg oppringt av salgsperson fra NTE, vedkommende påstår at jeg har bindningstid og bytte av leverandør utløser bruddegebyr og grei som han er skal jeg få et super tilbud (som er dårligere enn det abonnemenentet jeg i utgangspunktet bytte fra hos NTE). Ber vedkommende ringe opp litt seinere, i mellomtiden leser jeg meg opp på avtalevilkårene hvor det viser seg at begge deler ikke stemmer. Når selger ringer igjen konfronterer jeg vedkommende med dette, og hva jeg synes om praksisen (hvor vedkommende i realiteten prøver og lure meg). Vedkommende blir kort i svarene og klekker ur seg at det må være noe galt og ber meg ringe kundeservice for og bekrefte. KS bekrefte selvfølgelig at dette stemmer ikke. Påpeker denne praksisen hos KS, som sier at de vil ta tak i problemet. Har ikke hørt noe siden.
Hei Joel, takk for din tilbakemelding. Det er leit å lese om din opplevelse med en av våre selgere. Dessverre har vi sett at det var en misforståelse mellom selgerfirma og NTE. Dette har nå blitt korrigert og salgssjef skal ta en prat med selger for å gå gjennom hendelsesforløpet og sørge for at slike hendelser ikke skjer igjen i fremtiden. Kundene våre må kunne stole på at informasjonen vi og våre selgere utgir er korrekt, og vi beklager at du fikk et annet inntrykk enn det. Det var fint å høre at du fikk riktig informasjon ved å snakke med vår kundeservice, som deretter meldte inn saken på dine vegne. På grunn av sakens omfang har det dessverre tatt tid å finne ut av hva feilen var. Vi ønsker å takke deg for at du har brukt tid på å gi oss en omtale, det setter vi pris på. Det er ved slike tilbakemeldinger at vi får mulighet til å forbedre oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen oss i NTE.