NTE har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Byttet til NTE Spot Web pga. lav maks pris de kommende 12.mnd
Hei John, takk for hyggelig omtale. Ikke nøl med å kontakte oss om det skulle være noe. Vi ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen oss i NTE.
Helt greit så lenge man er kunde, fungerer ok. Men når jeg bytter blir jeg oppringt av salgsperson fra NTE, vedkommende påstår at jeg har bindningstid og bytte av leverandør utløser bruddegebyr og grei som han er skal jeg få et super tilbud (som er dårligere enn det abonnemenentet jeg i utgangspunktet bytte fra hos NTE). Ber vedkommende ringe opp litt seinere, i mellomtiden leser jeg meg opp på avtalevilkårene hvor det viser seg at begge deler ikke stemmer. Når selger ringer igjen konfronterer jeg vedkommende med dette, og hva jeg synes om praksisen (hvor vedkommende i realiteten prøver og lure meg). Vedkommende blir kort i svarene og klekker ur seg at det må være noe galt og ber meg ringe kundeservice for og bekrefte. KS bekrefte selvfølgelig at dette stemmer ikke. Påpeker denne praksisen hos KS, som sier at de vil ta tak i problemet. Har ikke hørt noe siden.
Hei Joel, takk for din tilbakemelding. Det er leit å lese om din opplevelse med en av våre selgere. Dessverre har vi sett at det var en misforståelse mellom selgerfirma og NTE. Dette har nå blitt korrigert og salgssjef skal ta en prat med selger for å gå gjennom hendelsesforløpet og sørge for at slike hendelser ikke skjer igjen i fremtiden. Kundene våre må kunne stole på at informasjonen vi og våre selgere utgir er korrekt, og vi beklager at du fikk et annet inntrykk enn det. Det var fint å høre at du fikk riktig informasjon ved å snakke med vår kundeservice, som deretter meldte inn saken på dine vegne. På grunn av sakens omfang har det dessverre tatt tid å finne ut av hva feilen var. Vi ønsker å takke deg for at du har brukt tid på å gi oss en omtale, det setter vi pris på. Det er ved slike tilbakemeldinger at vi får mulighet til å forbedre oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen oss i NTE.
Billig avtale og enkel kommunikasjon uten bindingstid er akkurat det jeg så etter. Funker bra så langt
Hei Andreas. Tusen takk for god tilbakemelding, hyggelig å høre at du har funnet en bra avtale som passer for deg! Med vennlig hilsen oss i NTE.
Denne avtalen er veldig bra. Før Slå Spot hadde jeg 42kr måneden og 5 øre kw/t påslag hos Fjordkraft. En hyggelig dørselger kom på døren min og hjalp meg bytt strømavtale til Slå Spot på døren. Jeg skjønner ikke omtalene om at Slå Spot er dårlig. Fakturaene mine gikk ned med minst 20%. Jeg er stor fornøyd og skal fortsette med denne avtalen. Man kan si at jeg har spart rundt 800kr på 3 måneder takk til Slå Spot.
Hei, Alexander. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen, og at du har merket en positiv utvikling på strømregningen din. Det at strømregningen har blitt lavere, viser at du har funnet en avtale som passer deg og ditt forbruk godt. Takk for din tilbakemelding og at du tok deg tid til å legge inn en omtale. Med vennlig hilsen oss i NTE.
Inngikk "Slå spot" avtale med NTE etter en overbevisende presentasjon av dørselger, som antageligvis ikke forstod avtalen noe bedre enn jeg gjorde der vi stod. Etter snart et år er det tydelig at avtalen har kostet meg mer enn enhver ordinær avtale om spotpris, muligens opp mot et par tusen kroner, men det krevde en grundig kikk på de faktiske fakturaene opp mot vilkårene i andre avtaler for å forstå det. Påslaget per kw/h gjør det antageligvis nærmest umulig å over tid sitte igjen med en lavere pris enn spotpris som forbruker. Oppdaget også at Forbrukerrådet advarer sterkt mot denne typen avtaler.
Hei, Henrik. Takk for tilbakemeldingen din. Om slå spotpris er mer lønnsom enn for eksempel vanlig spotpris kommer an på forbruket hos hver enkelt. Det kan derfor bli noen kroner i forskjell, men ikke flere tusen kroner. Da må du ta kontakt med oss slik at vi får sett nærmere på dette. ([email protected] eller ring oss på 741 50 200). Slå spotpris betaler du spotpris + 10,275 øre/kWh, mens ved vanlig spotpris hos oss betaler du spotpris + 42kr i mnd. og 5,215 øre/kWh som blant annet inneholder kostnad for lovpålagt elsertifikat. Om du føler at selger ikke har oppgitt tilstrekkelig med informasjon, så beklager vi det. Takk for at du tok deg tid til å skrive til oss, vi verdsetter all tilbakemelding. Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen oss i NTE.
Bruker dørselgere med villedende priser. Hadde dem i nærmest 2 år. Gammeldags og dårlig, forjener ingen kunder. Byttet til Tibber, gjør det du også..
Hei, Kim. Ser du har hatt en dårlig opplevelse med oss, og det er vi lei oss for. Våre dørselgere skal være ærlig om priser og informere om vilkår. Opplever du det motsatte så ønsker vi gjerne å bli kontaktet slik at vi kan se nærmere på saken. På den måten får vi forbedret oss. Det er synd å høre at du mener at vi ikke fortjener kunder. Hva du mener er gammeldags og dårlig er vi interesserte i å høre mer om. Deres tilbakemeldinger er ekstremt viktige for oss, og det er alltid kjekt å få vite hvordan vi oppfattes utad. Om du har tid og lyst til å komme med en mer utfyllende tilbakemelding, kontakt oss gjerne på Facebook per melding eller via e-post til [email protected]. Med vennlig hilsen oss i NTE.
Jeg har NTE for mer enn ett år og har vært veldig fornøyd med NTE . Det var helt ok priser, men etter det siste måneder betalte jeg dobbelte av det vi hadde betalt tidligere
Hei, Za. Så hyggelig å høre at du har vært fornøyd med oss. Med hensyn til prisøkningen; har du tatt kontakt med vår kundeservice for å se på hvorfor prisen har steget hos deg? Send oss gjerne en melding på Facebook eller en e-post til [email protected], sånn at vi kan få en oppklaring i dette :) Med vennlig hilsen oss i NTE.