Polar Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Spotpris med noen øre kwh-påslag, ingen gebyrer eller avgifter. Det blir billig strøm for oss som bruker lite uansett, og har oppvarming inkludert i felleskostnader/husleie. Må ha app og autogiro. Problemfritt i alle år siden vi byttet hit.
Oversiktig og billig avtale. Veldig fornøyd. Har ingenting å utsette på avtalen vi har med Polar Kraft.
Forsøker å holde meg orientert i det usikre og forvirrende strøm-markedet, men har ikke følt meg fristet til å bytte avtalen jeg har i dag, som jeg tenker er en av de rimeligste. Mobil-appen er oversiktlig og jeg finner alt jeg trenger å vite om dagens strømpriser, når på dagen det er billigst og oversikt over eget strøm-forbruk. De svarer kjapt på henvendelser.
en stjerne minus, fordi man vet ikke om det er miksed naturødeleggende vind"energi". Men ellers bra, korrekt avregning, stabilt nett, ikke noe forstyrringer. Takk!
Har fungert greit, men å øke fastpriser med 50% gjør at man selvsagt ser etter andre muligheter. At man MÅ velge et idrettslag å støtte er for meg merkelig
Fastprisavtalen fra juli 2020 og fram til i dag har vært bra i den tida vi er i. Kundeservicen har vært meget grei.
Ble byttet da kunder fulgte over, for en useriøs aktør her e det bare å bytte snarest!
Raske og informative svar på våre henvendelser via telefon og mail. Meget fornøyd. Anbefales.
Virker som man betaler mer dess mindre strøm man bruker - umulig å finne ut av avtalen ! Ikke eksisterende kundeservice.
Veldig vanskelig å skjønne deres idrettstrøm -avtale.Den blir kostbar til slutt!
Kunder med forvaltningsavtale får opp feil pris i appens boks "Strømpris i dag". Denne viser prisen fra forrige mnd, ikke prisen i dag slik det står i appen. Det er ingen plass i appen eller websider det informeres om denne feilen. Appen har også et felt for "Estimert kostnad til nå inkludert strømstøtte" denne regner ut summen med forrige mnd strømpris. Dette resulterer i at kunder blir lurt til å tro at strømmen koster noe helt annet enn den faktisk gjør. Eksempel fra desember viser at strømmen på regningen var dobbelt så dyr som det sto i appen, og forbruket tre ganger større enn estimert forbruk i app. Når jeg kontakter kundeservice sier de at det er kjent at appen viser feile kostnader og priser og at de jobber med å finne en løsning, men de har ikke informert noen av kundene om dette. Det har vært slik siden de fikk ny app for mange måneder siden.
I november fikk vi på spotpris kr 2.50 pr kw. I desember fikk vi fra 1 Desember til 15 Desember fikk vi en pris på 4,50 pr KW. SÅ STYR UNNA POLARKRAFT
Har holdt det de lover, flott app som gjør at man holder oversikten over forbruk, damen på kundeservice har vært veldig hjelpsom de gangene jeg har tatt kontakt..
gode priser og kundeservice, regional bedrift, man kan bli fornøyd. God og lett forståelig app/ nettsider
Veldig fornøyd med forvaltet avtale (USBL) så langt. Har sammenliknet ett års tid mot spotprisabonnement på annen bolig og så langt har den forvaltede avtalen hos polarkraft vært bra prismessig. Veldig behagelig og ikke forholde seg til timespriser😊
Gode fastprisavtaler, lang bindingstid, bra kundeservice. Spart tusenvis.