Polar Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært kunde i over ett år nå. Signert en fastprisavtale. Selv om prisene har gått til himmels så har de fortsatt latt meg beholde den. Fantastisk selskap😁
Di har avdeling her på stedet og veldig hyggelig personale.
Har de senere årene benyttet flere av Polarkrafts (og tidligere Kraftinors) strømavtaler. Hadde ikke valgt idrettsstrøm dersom jeg ikke hadde tillit til leverandøren. Men idrettsstrøm-avtalen har fungert som forventet. Skulle strømmarkedet normalisere seg på et nivå vi er vant til, så går vi nok tilbake til Spot Mobil.
Billig fastpris for ett år om gangen,og de har en fin app som viser forbruket i dag og i fjor
Fast pris 5 år Vestland ,med topp service på telefon!
Prisen virker høy Høy fastpris og påslag i forhold til mange andre
Nytt konsept som resulterte I mye dyrere strøm. Dette er dårlig markedsføring av polar kraft og reklamerer med konkuransedyktige priser.
Ryddig og alltid rask tilbakemelding ved forespørsler
Er tilfreds med Polarkraft bortsett fra en ting nemlig at de har forlatt det jeg ble lovet at jeg skulle få papirutgaven uten tillegg og nu uten mitt samtykke bruker efaktura noe jeg ikke ønsker. Send heller faktura som tillegg på mail. Med vennlig hilsen Sevall S.
Hei, Vi ønsker gjerne å komme i kontakt med deg slik at vi kan gjøre endringer i forhold til fakturautsending. Fint om du kan ta kontakt med oss på tlf. 98702006 så skal vi se på mulighetene for å sende faktura på den måten du ønsker. Årsaken til at du har mottatt faktura som eFaktura har sammenheng med at bankene har innført ny eFaktura 2.0 ordning fra 01.05.2022, hvilket betyr at dersom du som kunde har en godkjenning i din nettbank på Ja takk til alle eFaktura, så vil det automatisk bli sendt eFaktura til deg. Ring oss gjerne så skal vi få sett på saken. Mvh Linda M. Engan, kundesjef Polar Kraft AS
Ved at de bruker gjennomsnitt er det vanskelig å følge med hva prisen er før du får faktura.
Har 72,5 øre pr.kwh i tre år syntes det er bra i disse tider
Energiprisene i Europa vil med all sannsynlighet bare gå oppover de kommende årene. Gjennom fastprisavtalen opplever jeg å være godt sikret mot dette (i fem år). Skulle det mot formodning bli slik at spotpris, i snitt, legger seg under nåværende avtale er dette likevel ikke snakk om store summer -og jeg slipper våkenetter pga. bekymringer over dette:)
Jeg har fastpris avtale på 5 år. Betaler nå 48 øre per kilowatt time, også når prisen er over 200 øre per kwt. Dette gjør at deler av nettleien blir finansiert. Jeg er veldig førnøyd med den lettførståelige appen. Den gjør at jeg kan bruke vaskemaskinen å tørketrommel på den tiden av døgnet når strøm prisen er som lavest. Vilket nå gjør at jeg får betalt for å bruke strøm. Dette er meget positivt for min private ekonomi, men idiotiskt for Norge. I tillegg får jeg 2500 kr ekstra i bostøtte. Så nå har jeg bare 2000 kr mindre enn minste trygd i måneden. Å så har jeg bare positivt å si om kundeservicen hos polarkraft.
Pris'!!!!!og service app som viser forbruk dag time ! Og om jeg bruker mer eller mindre en et utvalg naboer. Avtale tegnet rett før priser gikk til himmels
Jeg mener selv jeg var heldig og fikk en god avtale på 5 års binding og 66 øre pr kWh Hyggelig og dyktig kundeservice og alt på en faktura selv om Polarkraft er oppe i Nord.
Føler meg lurt. Følte jeg fikk tidenes strømavtale med idrettstrøm i november. Fortalte nesten ingen om tilbudet da jeg var redd for at hvis mange fikk vite om det så ville den forsvinne. Den forsvant uansett og jeg er utrolig irritert over at ikke de fortsatt kunne gi oss prisene de lovet! Hva er problemet med å gi oss i sør de samme prisene som i nord?? Hvis dere hadde fortsatt så hadde dere fått ALLE fra sør til dere og dere hadde tjent en formue! Dere kunne i det minste gitt oss en god fastprisavtale som plaster på såret. Den ENESTE grunnen til at jeg beholder dere er at strømkostnaden er den samme hele døgnet.