Polar Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har blitt flyttet til dette selskapet igjennom diverse omlegginger, ikke fått noen info når dette skjedde. Krever 4 x så høy pris for strøm til fritidsbolig som blir brukt 2-3 uker om året en hva jeg har på eneboligen som jeg bor i. Når jeg ringer å klager får jeg beskjed om at de skal få regnskapsavdelingen til å se på dette å ringe meg opp, noe som ikke skjer.. Bare 1 råd hold dere borte fra dette selskapet, har du dem skift strømleverandør og spar 1000-vis...
Hei! Vi får dessverre ikke hjulpet deg fra denne siden, men vil gjerne høre mer fra deg :) Vi kjenner oss ikke helt igjen og vi ville nok ikke henvist til noen regnskapsavdeling hos oss. Vi skiller ikke på kraftpris om det er fritidsbolig eller bolig. Fint om du kan ta kontakt slik at vi kan få avklart saken :) Ha en fin dag! Mvh Polar Kraft AS v/Sølvi Leirvik, leder kundeservice
Jevnt over billig avtale som ikke plutselig stiger masse i pris som hos andre selskaper.
Veldig fornøyd. Stort sett billig og bra kundeservice.
Har ikke noe å klage på, men appen har sluttet å virke, å den er jeg så fornøyd med. Har full oversikt med Polar appen veldig god, kan anbefales.
Selskapet er dårlig på service. Folk oppe i systemet er arrogante, lite kundevennlige og takler ikke kritikk, spesielt når de blir konfrontert med å ikke overholde muntlige avtaler som de sjøl har sagt de kan garantere. Forsøker i stedet å legge skylda på kunde.
Polarkraft har lave strømpriser og de har også en egen App hvor man kan gå inn og gjøre endringer, se faktura osv. Anbefales.
Selskapet lagrer feil informasjon på kunder og skylder på meg som kunde når jeg prøver å opprette bruker på deres min side og app løsning.
Hei! Vi beklager så mye hvis en av våre konsulenter har blitt oppfattet som frekk, slik skal det selvsagt ikke være. Vi ønsker ikke at dette skal gjenta seg så vi vil gjerne at du tar kontakt med oss slik at vi kan se nærmere hva som har skjedd her. Hører gjerne fra deg :) Mvh Sølvi Leirvik, leder kundeservice