SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hyggelig prat, detta blir bra. Gleder meg til at dere slår ut fjord kraft å blir billigst på markedet. Han sjefen her er visst en grepa kar med skikkelige ambisjoner for seg selv og oss brukere som hjelper han frem. Stå på å ha en fin dag.
God beskrivelse og en god avtale anbefales på det sterkeste og si takk ja til avtale av strøm
De hjalp meg med å regne ut prisen i forhold til andre leverandører jeg hadde sjekka opp, kunne ikke fått en bedre deal noen andre steder
Excellent explanation of how electricity is charged in Norway by customer support. Very good at explaining the very confusing previous billing system which is why i quit as a customer before. Customer support was happy to switch to English which was greatly appreciated. Great salgsmann for skandiaEnergi
Hyggelig samtidig profesjonell kundeservice 🙂samtidig god strømavtale 👏👏👏
Ble ringt opp av en selger angående en spotpris med topp-3 garanti - var litt skeptisk i starten men veldig fornøyd nå og har vært kunde hos de i over ett år nå og spart nesten 2000kr Lave priser og ingen lureri som det har vært tidligere hos fjordkraft og de andre lurifaksene.
fikk en telefon fra skandia energi i dag. grunnlaget for å se på ett annet strømmselskap er at fjordkaft hadde etter hvert blitt dyrt å da falt valget på skandia energi da de var av de rimeligste og etter samtale med en veldig hyggelig herremann så ble vi enige om bytte, blir fortsettelsen like hyggelig så ligger det an til ett lengre samarbeid. Mvh. Bente og Knut
Blev oppringt av en hyggelig selger som var tydlig og klar. Blev ny kunde
Trivelig fyr, som tok seg tid til å forklare og gå igjenom priser.
Håper avtalen gjør meg fornøyd. Ble kunde idag etter en hyggelig prat med selger.
Hadde en fantastisk samtale og er super fornøyd 👏🦋🌹
Hadde en veldig givende og god samtale med selger,hans beskrivelse av produktet og argumentasjon gjorde meg solgt. Jeg satser på at jeg også i fremtiden er solgt da jeg liker lange forhold
Jeg har bare lovord å si om strømleverandøren så lang. Er nettopp blitt kunde så jeg har ingen erfaring.
Bra service - hyggelig operatør - gode betingelser
Denne skriver jeg for å hjelpe selskapet med å trene opp selgere bedre, enten de er egne eller innleide. Jeg har selv vært telefonselger i en årrekke, og vet hva som er innafor og ikke. Selger gjorde i og for seg mye riktig, helt til vedkommende tydeligvis ble oppgitt over hvor "dum" jeg er som ikke vil ta imot tilbudet. Da tyr selger til det hånende argumentet om at "jaja, vil du absolutt betale mer så...." men det er ikke det verste. Før vedkommende legger på hører jeg tydelig at det "akkes og uffes", noe som er utrolig uprofesjonelt. Jeg skjønner at jeg etter selgers mening er håpløs, men vedkommende burde forsikre seg om at det er lagt på før hen begynner å beklage seg til de rundt... Takk for meg.
En ansatt har ringt meg for å fortelle meg at jeg må betale 490 kroner som en straff fordi jeg har valgt å gå tilbake til min forrige selskap 15 dager etter inngått avtale selv om avtalen var ubendende.