SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg ble oppringt og ble helt solgt av det selgeren fortalte, og forhastet meg inn i en avtale uten å sjekke noe som helst. Når jeg etter å ha summet meg sjekket nettet etter omtaler ble jeg helt skremt av alle de negative opplevelsene folk har hatt og angret meg sterkt. Jeg gruet meg for å ringe og benytte meg av angreretten, men vedkommende jeg møtte på kundeservice var veldig forståelsesfull og hjalp meg med å avbestille avtalen med en gang og med et smil om munnen. Så fra meg er det ingenting jeg kan utsette på dette firmaet.
Etter oppringning tilkundeservice i begynnelsen av sept.2021 der jeg viste til at andre selskaper var betydelig rimeligere enn Skandia ble jeg møtt med arroganse som endte opp i at den prisen jeg betalte var helt grei. Jeg antydet da at jeg vile skifte selskap. Svaret var toppen av arroganse Ikke noe å hente - take it or leave it. Jeg orienterte meg derfor i markedet og kontaktet annen leverandør. som kom med et langt bedre tilbud. Ble oppringt av en fra Skandia den 07.09.21 som til å begynne med var hyggelig men da jeg fortalte om opplevelsen fra tidligere fikk han en annen tone. Jeg fikk beskjed om at jeg måtte betale kr. 490 i avbestillingsgebyr pga av bindingstid. Dette til tross for at det ikke var opplyst noe om bindingstid da jeg inngikk avtale. Det står heller ikke noe om bindingstid på firmaets hjemmeside.
Prøvd to ganger, begge ganger har erfaringen vært helt forferdelig! Anbefales ikke å bytte dit.
In February I was called by them and got an offer with a binding period 9 months. Unfortunately I agreed without giving it much thought (my fault). Then I got an offer from my current electricity provider for cheaper price and covering the cancellation fee. So the contract got transferred back. Only my stupidity until now. However, after half a year Skandiaenergi all of sudden sent me a welcome message and when I contacted customer service to ask what's going on, they told me that they called me in August (lie) and I agreed to become their customer. When I called on their lie and asked for proof, they said that actually I agreed in February to postpone my contract by 6 months (lie, after cancelling the contract I only told them they can contact me later if they want to but definitely not that they should sign me up again) and when I asked for any proof, the guy just tried to hurry up and end the conversation several times without explaining anything. I insisted to know how and when did I agreed to postponing the delivery and the guy just became rude and then hang up. Maybe they are fine if you are their customer, I don't know, but the customer service rudeness and arrogance is very off-putting, so I'm not coming back.
Rask og grei...billig og uten bindingstid Uforpliktende abbonemt
billig strøm konstant og hele tiden, forbløffende billige strømregninger som hjelper meg i hverdagen
Firmaet gav meg ein god info, og forklarte seg klart og tydeleg
Dette er det mest uproffe og frekke selskapet jeg noen gang har vært borti. For det første så ble jeg oppringt av en svært masete kundebehandler som nektet ta nei for ett svar. Men jeg holdt akkurat på lete etter ett nytt strøm selskap så jeg tok meg litt tid i og høre alikevel ettersom det ble lovet gull og grønne skoger. Ingen binding eller noe annet. Jeg kunne si opp når som helst uten noen form for noe. Alt jeg måtte gjøre var og skrive ok på meld. Og dette gjorde jeg nettopp for selger akkurat hadde informert meg at det var mulig og angre uten noe tull. Jeg valgte bytte tilbake til selskapet jeg hadde før for fikk ett bedre tilbud bare timer etterpå. Og hva skjer! Jo regning i posten på brudd gebyr! Ikke at det er så mye det er snakk om men det er en prinsipp sak!! Dette gjorde meg forbanna så jeg ringte. Kom til en ennå værre uprofesjonell selger som nesten mente at jeg løy. Jeg spurte etter telefon opptak men det var det bare og glemme for dette ble ord mot ord. Takk og lov så har jeg ett meget stort nettverk med mange store selskaper og dette skal nok alle få vite ja. Skandia energi tapte nok denne ! For ett latterlig selskap
Billig i startfasen dyrere etterhvert.Hyggelig kundestevice og flink til å forklare.Grei oversikt over strømforbruk og enkelt å se...
Hyggelig samtale med selger, om han holder ord så kommer jeg til å spare penger på dette abonnementet👍🏼
Har vært kunde en stund nå, og har ikke blitt lurt, det har jeg opplevd tidligere andre plasser. Vi fikk det jeg ble lovet, og de har ikke endret noe på strømabonnementet mitt siden jeg tegnet avtalen. Ekstra pluss for grønn strøm inkludert. Det sa ikke selgeren noe om, men jeg leste om det i et nyhetsbrev jeg fikk på mailen.
Super bra kundebehandling. Meget hyggelig kundeservice. Vært kunde hos konkurrent i mange år, likevel var dette bedre. Kan anbefales til alle minne venner, familie, bekjente, nære og kjære .
Utrolig hyggelig samtale med tydelig informasjon og lett gjennomgang av strømbytte
Kundeservice informerte godt, men byttet leverandør nå så aner ikke hvordan det blir
Tegnet avtale med SkandiaEnergi per telefon, men byttet tilbake til opprinnelig strømleverandør innen 14-dagersfristen. Likevel sender de meg regning på 500 kroner i bruddgebyr og truer med purregebyr. Grunnen til at jeg valgte å gå tilbake til min opprinnelige leverandør, var at de lovte å matche prisen. Dette ble meldt fra ti dager etter avtaleinngåelse og før avtalen var trådt i kraft. Det må vel være lov å ombestemme seg?
Ble oppringt av en pushy selger som fortalte meg at han kunne tilby en avtale med 100% fornøyd garanti hvor jeg ville få igjen pengene mine etter 9måneder bindingstid om jeg ikke var fornøyd. Han glemte derimot å nevne at garantien kun gjelder fastprisen man betaler som kun er 27kr i måneden, det fant jeg ikke ut før mitt nåværende selskap Fjordkraft ringte meg og spurte hvorfor jeg byttet leverandør. Etter det ble jeg oppringt av en ekstremt uhøflig fyr som blant annet presterte å uttale " ja noe må vi jo tjene penger på" når jeg konfronterte han med at det ikke virket videre seriøst at den første selgeren løy i telefonsamtalen. Og på toppen av det hele har jeg nå fått en faktura av det samme selskap til tross for at vi aldri har hatt noen bindende avtale.