SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
According to Scandia they have got a request for moving from me so they switch my contract to someone else. I own the place where we leave. I have not send a request to change address. They provided to the nettleie company a wrong address so I did not get the bills from them. Now I have to pay 2 bills for nettleie and 2 for power. Unless Scandia is the solely energy provider in Norway I will never go back to them.
Hi Gael, and thank you for your feedback. It is very sad to see that you have a bad experience with SkandiaEnergi. I would recommend you to contact our customer center so that we can help you get a solution to you case, contact us on phone 38 70 16 16 or email [email protected]. Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Jeg er stort sett fornøyd med Skandia energi. Det eneste jeg hadde og utsette var at de ikke har en skikkelig app der man hele tiden kan lese av forbruket sitt, og hvor mye man bruker og hva det koster til enhver tid. Var også litt dårlig da jeg fikk tilbud om fastpris avtale på en sms. Fikk en link som jeg skulle benytte meg av, men kom ikke inn på linken og når jeg da tok kontakt med Skandia 3 dager senere så var tilbudet gått ut, uten at jeg faktisk hadde fått lese hva det gikk ut på.
Har betalt for pristak for at de skal informere oss om stigende priser og tilby makspris på strøm. Ringer de da jeg ikke har mottatt noe mail / sms om dette som de sier de skal. De står på sitt og sier den er sendt. Mulig den er sendt, men den har aldri kommet frem. Personen på kundeservice skal til slutt sjekke med noen og ringer så tilbake med info om at jeg nå har vært inne å lest mailen for det kan han ha sett i deres systemer. Jeg informerer igjen om at jeg ikke har mottatt mailen og heller ikke har funnet noe mail fra de ang dette i den tiden han har letet etter informasjon. Saken ender med ingenting, men med anklagelser da på at jeg har funnet mailen og lest denne mens jeg har ventet på at han ringte tilbake, noe jeg avkrefter da denne mailen ikke er i min mail! Ender med at jeg sier opp avtalen, da dette er håpløst. Må nå betale makspris istedet for pristaket som er under halv pris av dagens pris. Usikker om jeg kontakter forbrukerrådet for dette virker helt useriøst og kan umulig være innenfor.
Hei, og takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du har en lite god opplevelse med vårt selskap og Pristak tjenesten. Vår pristak tjeneste fungerer slik at vi vil sende deg som kunde et tilbud om fastpris for en periode. Vi sender tilbudet ut i e-post med en gitt svarfrist hvor man velger om man ønsker å ha fastprisen eller ikke. Dersom man ikke har gitt et aktivt svar på at man ønsker fastprisen vil man dessverre ikke få dette, men fortsette med avtalen man har. Vi tar din tilbakemelding til oss i arbeidet med å gjøre våre produkter og tjenester bedre. Ta gjerne kontakt dersom vi kan få rettet opp vårt inntrykk med vårt kundesenter på 38 70 16 16 eller [email protected]. Hilsen SkandiaEnergi
Har tatt kontakt pr telefon fôr å oppklare hva som kan være årsaken. Men ingen klarer å fikse det hos selskapet.Får heller ikke pris akurat nå og videre i dag . Prismatch virker heller ikke.
Hei, og takk for din henvendelse. Vi ser at det er en teknisk feil på kontaktskjemaet på vår nettside, takk for at du gir beskjed om dette. Vi er på saken nå slik at dette blir løst innen kort tid. På "Min side" får du som kunde tilgang til å følge med på prisen hittil denne måneden og i dag, samt du har mulighet til å gjøre en prøveavregning på ditt forbruk. Vi vil gjerne hjelpe deg, ta kontakt med vårt kundesenter i vår åpningstid hverdager 08-16 på 38 70 16 16 eller [email protected]. Hilsen Benedikte, SkandiaEnergi
Lurer deg til å bli kunde med bindingstid. Utgir seg for å være en aktør som skal hjelpe deg med å finne billigste strømleverandør, lurer deg med topp 3 garanti, men lagt unna priser man får fra Tibber! Måtte betale for å få avsluttet abonnementet som jeg ble lurt til å gå over til. SVINDLERE! Hold dere langt unna disse kjeltringene. Anbefale Tibber!
Mente de lovet støm og nettleie på samme faktura. Det får jeg ikke.
De opplyser ikke om alle vilkårene når de ringer deg, som blant annet bindingstid, og tvinger deg til å bli under binding uten at man får noe tilbake for bindingen. I tillegg loves ting per telefon som de trekker tilbake i ettertid. Jeg vil fraråde alle å ha noe som helst å gjøre med dette useriøse selskapet.
Skrur opp prisen etter to uker. «Fornøydgaranti» som ikke gjelder. Styr unna
SkandiaEnergi oppleves som ryddige og informative. De har tilbud om pristak, fastpris samt spesialavtaler dersom man uforskyldt mister jobben eller blir syk. Men de mangler en app.
Veldig hyggelig selger! Selger hadde god kunnskap om strømmarkedet og ordnet en god avtale tilpasset mitt forbruk. Anbefales!
Når du takker fint nei blir du kalt for en forbanna h***unge. Håper alle styrer unna et så useriøst firma.
Har hadd SE som leverandør frem til i dag. Et kunde forhold som bare har vært feil regninger og et elendig kunde service. Aldri mere vil jeg inngå avtale med denne useriøse leverandøren. Lovnader om enkelt kunde forhold var ikke værdt ordene fra seøger og Kundeservice. Først fikk jeg flere div regninger av en kunde fra en annen plass i landet. Kontaktet kunde service ved flere anledninger,men til ingen nytte. Tilslutt da det ble truet med presse omtale,tok en tak i saken,så nå "tror jeg det er ordnet. For deg som skal ha ny leverandør,finnes det seriøse leverandører. Men ikke disse!!
Ble lokket inn med et tilbud over telefon som måtte signeres der og da. Jeg "angret meg" da jeg ble gjort oppmerksom på de dårlige betingelsene jeg hadde fått, men da var det gått rett over 2 uker siden oppringningen, selv om selskapet ikke hadde startet å levere strøm til meg, og de pålegger meg da et gebyr (ca 500,-) for å ha gått ut av "avtalen" i bindingstiden (på 9mnd!?!) over til en annen leverandør, selv om de ikke hadde levert så mye som 1kw strøm til meg. Svært kundevennlige når de inngår avtale, og ekstremt kundfiendtlige når det ikke er til deres vinning (på kort sikt..). Kort oppsummert - styr unna! er min oppfordring.
Enkelt forhold, oversiktelig og gode vilkår. God kundeservice. Anbefales
Bra avtale jeg har fått og er fornøyd kunde der. God kundeservice. Det som kan bli bedre er å informere om de ulike avtalene de tilbyr. Hvem de vil anbefale til meg etc. Varsle ifra når det begynner å nærme seg slutt på bindingstiden.
Hyggelige kundebehandlere Oversiktlig på mine sider