SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har tatt kontakt pr telefon fôr å oppklare hva som kan være årsaken. Men ingen klarer å fikse det hos selskapet.Får heller ikke pris akurat nå og videre i dag . Prismatch virker heller ikke.
Hei, og takk for din henvendelse. Vi ser at det er en teknisk feil på kontaktskjemaet på vår nettside, takk for at du gir beskjed om dette. Vi er på saken nå slik at dette blir løst innen kort tid. På "Min side" får du som kunde tilgang til å følge med på prisen hittil denne måneden og i dag, samt du har mulighet til å gjøre en prøveavregning på ditt forbruk. Vi vil gjerne hjelpe deg, ta kontakt med vårt kundesenter i vår åpningstid hverdager 08-16 på 38 70 16 16 eller [email protected]. Hilsen Benedikte, SkandiaEnergi
Lurer deg til å bli kunde med bindingstid. Utgir seg for å være en aktør som skal hjelpe deg med å finne billigste strømleverandør, lurer deg med topp 3 garanti, men lagt unna priser man får fra Tibber! Måtte betale for å få avsluttet abonnementet som jeg ble lurt til å gå over til. SVINDLERE! Hold dere langt unna disse kjeltringene. Anbefale Tibber!
Mente de lovet støm og nettleie på samme faktura. Det får jeg ikke.
De opplyser ikke om alle vilkårene når de ringer deg, som blant annet bindingstid, og tvinger deg til å bli under binding uten at man får noe tilbake for bindingen. I tillegg loves ting per telefon som de trekker tilbake i ettertid. Jeg vil fraråde alle å ha noe som helst å gjøre med dette useriøse selskapet.
Skrur opp prisen etter to uker. «Fornøydgaranti» som ikke gjelder. Styr unna
SkandiaEnergi oppleves som ryddige og informative. De har tilbud om pristak, fastpris samt spesialavtaler dersom man uforskyldt mister jobben eller blir syk. Men de mangler en app.
Veldig hyggelig selger! Selger hadde god kunnskap om strømmarkedet og ordnet en god avtale tilpasset mitt forbruk. Anbefales!