SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har skandia energi i 3 forskjellige hus, med en avstand på 5 km er prisforskjellen 0,10 øre
Jeg har i dag en meget god avtale .Betaler 19kr i fastavgift å 0 kr i påslag
Hyggelig samtale, fine forklaringer og sammenligninger
Skryter av Norges beste kundeservice. Tull.... Tar flere dager før de svarer på hendvendelse . Sa IKKE noe om avtalebrudd, og hvor mye det kostet. Sa de jobbet med en app, som var klar om kort tid. IKKE SKJEDD NOE DER. Ringte og spurte, men de visste ikke om at de skulle komme med app. Den ene hånda vet ikke hva den andre gjør. STYR UNNA
Hyggelig personale og gode priser. Gode selgere som er flinke til å forklare,på en enkel måte hvorfor jeg burde bytte levrandør. Høflighet og god kommunikasjon.
Veldig fornøyd med servicen og avtalen jeg fikk diskutert meg frem til . Formen er denne billigst no som strømmen er så dyr
Etter å ha blitt elendig behandlet av min lokale strømleverandør i over 25 år forsøker jeg å bytte til en mer seriøs aktør. Bytter min primærbolig til Tibber (som jeg er fornøyd med) og min fritidsbolig til SkandiaEnergi. Jeg har andre ting å bruke ressurser på enn å jakte strømpriser, så jeg ønsker å være kunde hos et strømselskap som skaffer meg gode betingelser uten at jeg må henge over ryggen deres til enhver tid. Jeg ser på mine leverandører som mine samarbeidspartnere, og ikke noen jeg skal behøve å være i krig med. Etter å ha vært kunde hos SkandiaEnergi i et år oppdager jeg tilfeldigvis at jeg betaler 650 kroner i året for at SkandiaEnergi _kanskje_ skal sende meg en epost dersom strømprisene kommer til å stige. Nå i høst har strømprisene gått i taket, men jeg har aldri fått en eneste epost for disse pengene. Dette er en tjeneste jeg ALDRI har bestilt, og jeg er helt sikker på at jeg aldri ble opplyst om dette ved inngåelse av avtalen. Jeg er rett og slett ikke så idiot at jeg ville takket ja til et slikt tilbud. Men samtidig må jeg motvillig innrømme at jeg er akkurat idiot nok til å ikke gå inn og sjekke eFaktura fra et strømselskap med lupe... For å sette dette beløpet i perspektiv vil jeg opplyse om at dette gjelder en fritidsbolig med et årlig forbruk på ca. 500 kW. Hvert år betaler jeg altså rundt kr. 350,- for strøm, i tillegg til kr. 650,- for at de _kanskje_ skal sende meg en epost med tilbudt om fastpris på strøm. Denne tjenesten glemte strømprisanalytikerne deres å utføre når høye strømpriser ble varslet om i alle landets medier... SkandiaEnergi: Forklar meg gjerne på hvilken måte dette kan tolkes som annet enn ren svindel. Kanskje er det noe jeg har misforstått eller tatt helt feil av?
Fikk kjempetilbud av selger, som det senere viste seg ikke var sant. Han sa at det ikke var binding, men det var det. Måtte gå flere runder med dem for å få fjerna bindingstid. Fikk løfte om pristak på spotprisavtalen, noe det senere viste seg at han ikke hadde lov til å tilby. Da jeg tilslutt konfronterte dem med det, var det ingen vilje til å stå inne for tilbudene, og fikk beskjed om at jeg stod fritt til å finne ny leverandør. Anbefaler at dere kurser selgerene til å opptre ærlig og redelig, istedet for å lyge for å dra i land en avtale.
Det er det første Strømlevrandør,som har hold det dei lova.Men no føler jeg meg litt utrygg.Vi har ikkje planer om å flytte til andre,så håper regjeringa tar til vettet å verner om vanlige folk også!Høyre har jo tatt moms på momsen,å får det meste gratis å fordeler til seg sjølv! Så nå håper jeg den nye regjeringa,tar vare på vanlige forbrukere også?🍃❤️❤️
Ble oppringt av selger. Sier jeg ikke er interesser fordi jeg er fornøyd med dagens leverandør, og han legger på før jeg er ferdig med setningen! Kommer ikke til å bytte til dette selskapet om det skulle bli aktuelt å bytte en dag.
Veldig hyggelig kundebehandler hos dere. Informerte til neg som kunde på en god og ærlig måte. Noe som gjorde at jeg følte at jeg ble ivaretatt som kunde og følte at dere virkelig ønsket meg som kunde. Kommer til å anbefale dere til andre.
Føler at strømregningen økte fra første avtalemåned og jeg synes at jeg fanget med en bindingstid på 8 månedee
Bare Strømregning og ikke nettleie i samme regning og det var overhodet ikke nevnt under kundeintervju, så nå er man bundet til avtalen i 9 måneder. Helt på trynet!!
Hvorfor må jeg betale ekstra for grønn energi, når vi nå importerer kullkraft energi til en høy pris, dere kan ikke styre hvilken energi som går i de kablene, så lenge det er Acer som styrer dette. Jeg.vil ikke betale et øre mer enn 59 øre pr kw time.
Jeg ble oppringt av en selger som klarte å selge inn strømavtale til meg. Det som gjorde at jeg gikk inn på avtalen var at jeg når som helst kunne låse strømpris til maks 49 øre kW/t men det var et påslag på 1kr og noe pr dag. Jeg fikk denne spesialavtale. Pga jeg hadde vært med på en konkurranse. Da jeg så at strømmen var på vei oppover ringte jeg inn til kundeservice og ville låse strømprisen. Men det var ikke så lett, de hadde sine egene folk som bestemte når det var mest hensiktsmessig å gjøre det for oss kunder. Da jeg fortalte han at det var grunnen til at jeg byttet over til dem svarte han at han kunne fristille meg fra avtalen noe jeg ikke var interessert i. Jeg lurer bare på hvor useriøst et strømselskapet kan være. Håper på et ordentlig svar på hvorfor det er forskjell på det man blir lovet og det man får
svært hyggelig kundeservice, har levert hva dei lovet