SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
According to Scandia they have got a request for moving from me so they switch my contract to someone else. I own the place where we leave. I have not send a request to change address. They provided to the nettleie company a wrong address so I did not get the bills from them. Now I have to pay 2 bills for nettleie and 2 for power. Unless Scandia is the solely energy provider in Norway I will never go back to them.
Hi Gael, and thank you for your feedback. It is very sad to see that you have a bad experience with SkandiaEnergi. I would recommend you to contact our customer center so that we can help you get a solution to you case, contact us on phone 38 70 16 16 or email [email protected]. Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Jeg er stort sett fornøyd med Skandia energi. Det eneste jeg hadde og utsette var at de ikke har en skikkelig app der man hele tiden kan lese av forbruket sitt, og hvor mye man bruker og hva det koster til enhver tid. Var også litt dårlig da jeg fikk tilbud om fastpris avtale på en sms. Fikk en link som jeg skulle benytte meg av, men kom ikke inn på linken og når jeg da tok kontakt med Skandia 3 dager senere så var tilbudet gått ut, uten at jeg faktisk hadde fått lese hva det gikk ut på.
Har betalt for pristak for at de skal informere oss om stigende priser og tilby makspris på strøm. Ringer de da jeg ikke har mottatt noe mail / sms om dette som de sier de skal. De står på sitt og sier den er sendt. Mulig den er sendt, men den har aldri kommet frem. Personen på kundeservice skal til slutt sjekke med noen og ringer så tilbake med info om at jeg nå har vært inne å lest mailen for det kan han ha sett i deres systemer. Jeg informerer igjen om at jeg ikke har mottatt mailen og heller ikke har funnet noe mail fra de ang dette i den tiden han har letet etter informasjon. Saken ender med ingenting, men med anklagelser da på at jeg har funnet mailen og lest denne mens jeg har ventet på at han ringte tilbake, noe jeg avkrefter da denne mailen ikke er i min mail! Ender med at jeg sier opp avtalen, da dette er håpløst. Må nå betale makspris istedet for pristaket som er under halv pris av dagens pris. Usikker om jeg kontakter forbrukerrådet for dette virker helt useriøst og kan umulig være innenfor.
Hei, og takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du har en lite god opplevelse med vårt selskap og Pristak tjenesten. Vår pristak tjeneste fungerer slik at vi vil sende deg som kunde et tilbud om fastpris for en periode. Vi sender tilbudet ut i e-post med en gitt svarfrist hvor man velger om man ønsker å ha fastprisen eller ikke. Dersom man ikke har gitt et aktivt svar på at man ønsker fastprisen vil man dessverre ikke få dette, men fortsette med avtalen man har. Vi tar din tilbakemelding til oss i arbeidet med å gjøre våre produkter og tjenester bedre. Ta gjerne kontakt dersom vi kan få rettet opp vårt inntrykk med vårt kundesenter på 38 70 16 16 eller [email protected]. Hilsen SkandiaEnergi
Har tatt kontakt pr telefon fôr å oppklare hva som kan være årsaken. Men ingen klarer å fikse det hos selskapet.Får heller ikke pris akurat nå og videre i dag . Prismatch virker heller ikke.
Hei, og takk for din henvendelse. Vi ser at det er en teknisk feil på kontaktskjemaet på vår nettside, takk for at du gir beskjed om dette. Vi er på saken nå slik at dette blir løst innen kort tid. På "Min side" får du som kunde tilgang til å følge med på prisen hittil denne måneden og i dag, samt du har mulighet til å gjøre en prøveavregning på ditt forbruk. Vi vil gjerne hjelpe deg, ta kontakt med vårt kundesenter i vår åpningstid hverdager 08-16 på 38 70 16 16 eller [email protected]. Hilsen Benedikte, SkandiaEnergi
Lurer deg til å bli kunde med bindingstid. Utgir seg for å være en aktør som skal hjelpe deg med å finne billigste strømleverandør, lurer deg med topp 3 garanti, men lagt unna priser man får fra Tibber! Måtte betale for å få avsluttet abonnementet som jeg ble lurt til å gå over til. SVINDLERE! Hold dere langt unna disse kjeltringene. Anbefale Tibber!
Mente de lovet støm og nettleie på samme faktura. Det får jeg ikke.
De opplyser ikke om alle vilkårene når de ringer deg, som blant annet bindingstid, og tvinger deg til å bli under binding uten at man får noe tilbake for bindingen. I tillegg loves ting per telefon som de trekker tilbake i ettertid. Jeg vil fraråde alle å ha noe som helst å gjøre med dette useriøse selskapet.