SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Opplevde å få god forklaring på alle mine spørsmål. Det oppleves trygt at personen som presenterer firmaet, er samme person man treffer på tlf dersom man senere har spørsmål. Det er viktig! Har ikke så god erfaring med tilgjengelighet tidligere.
Hei Kari, Tusen takk for din 5-stjerners omtale av oss i SkandiaEnergi! Vi er et godt team som holder til her på Sørlandet:) Og du som kunde skal være trygg på at du skal få god hjelp dersom du lurer på noe - også etter du har inngått avtale med oss. Vårt kundesenter er åpent mandag - fredag fra kl 09-16 og vi kan nås på telefon 38 70 16 16 eller [email protected]. Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Registrerte meg på strømduellen.no, og fikk en super avtale fra Skandia energi som jeg er fornøyd med. Ganske god service fra en kundebehandler som gikk igjennom alle punktene på en ryddig måte!
Hei Magnus, Tusen takk for din gode omtale av oss! Våre selgere og kundebehandlere gjør sitt ytterste hver eneste dag for å sikre at du som kunde skal få en god og ryddig oversikt over strømavtalen du inngår med oss. Vi gleder oss til å levere billig strøm til deg og alle våre andre kunder i tiden fremover ;) Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
De ringer hjem til deg og tilbyr en lukrativ avtale - tror du. Så venter de til godt etter at angrefristen har gått ut før de flytter strømmen over fra din gamle leverandør, så når du forstår at du har en dårlig avtale, så har fristen gått ut til å angre. Javel, så får du gebyr på nesten 500,- men så tar de nesten 800,- for tre dagers strømforbruk på toppen av det! Så sender de betalingspåminnelse for en regning som du aldri har fått, og når du går inn for å få se detaljene på fakturaen, så får du error! Det kostet meg 1300,- kr å la meg lure - ikke gjør som meg!
Hei Hanne, Takk for din tilbakemelding til oss. Vi synes det er svært leit å se at du har en dårlig erfaring med oss. Vi tar din tilbakemelding med oss i arbeidet med å bli enda tydeligere i inngåelse av avtale med deg som ny kunde. Ved tegning av strømavtale med oss vil man få en skriftlig avtale som må aksepteres med SMS bekreftelse fra deg som kunde. I avtalen står det forklart hva avtalen vår inneholder samt informasjon om avtaletid samt gebyr for bruddgebyr. Vi er forpliktet som strømleverandør til å forholde oss til det norske regelverket med 14 dagers angrerett for deg som forbruker som tegner strømavtale, det betyr at oppstart vil skje 14 dager etter avtaleinngåelse. Dersom man velger å være kunde i en kort periode vil man bli fakturert for forbruket for de dager man har vært kunde samt bruddgebyr for avtaleperiode ihht avtale. Våre avtaler er spot pris avtaler, spotprisen følger svingningene i markedet og gir den lav strømpris over tid. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan hjelpe deg med spørsmål, og du kan få tilsendt din faktura på nytt per epost/post dersom du opplever å få feilmelding der du åpner din faktura. Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Veldig fornøyd med alle service, alltid utmerket service når du ringer
Hei Terje, Tusen takk for at du har gitt oss din omtale! Din gode tilbakemelding viser at vi gjør mye riktig i vår kundeservice, og det skal vi fortsette å levere til deg som kunde! Jeg bringer din positive omtale tilbake til kundeservice teamet vårt :) Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Veldig fornøyd med min kundebehandler og med servicen jeg har fått derfra.
Hei Ronny, Tusen takk for din omtale av SkandiaEnergi! Våre kundebehandlere jobber hver dag for at du som kunde skal få gode svar på alt du som kunde har spørsmål om. Vårt kundesenter er åpent mandag - fredag fra kl 09-16, telefon 38 70 16 16 eller [email protected]. Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Fikk en nøye og utførlig forklaring på varen som skulle selges. Gav meg god mulighet for å komme med spørsmål.
Hei Kjell, Tusen takk for din omtale av oss. Vi synes strøm skal være enkelt for kundene våre - ingen lokketilbud, bare lave priser:) Våre selgere jobber hele tiden med å levere god og tydelig informasjon om våre strømavtaler i samtale med deg som kunde. Vi tar din tilbakemelding med til vårt gode salgsteam! Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Ble lovet billigere pris men etter å ha byttet til de så er jeg fakturert for nesten det dobbelte som tidligere.
Hei Nilenna, Takk for din omtale av oss! Det er leit å se at vi ikke har levert på din forventning til billigere pris ved bytte til oss i SkandiaEnergi. Dette tar vi til oss i arbeidet med å være tydelige på hvilken pris vi leverer til deg som kunde. Nå i høst og vinter har markedsprisen på strøm vært høy over lengre perioder, og vi er flere som deg som har fått en svært høy faktura. Vi i SkandiaEnergi, som andre strømleverandører i Norge, kjøper strømmen på den nordiske strømbørsen NordPool hvor strømprisene fastsettes. Som din strømleverandør kan vi dessverre ikke påvirke dette. Som kunde hos oss får du en gunstig spot avtale som følger markedsprisen med et lavt månedlig fastbeløp og lav kWh pris. Dette er avtaleformen som Forbrukerrådet har anbefalt for deg som forbruker de siste 15 årene. I tillegg er det flere tiltak man selv kan gjøre for å redusere strømforbruket, her har vi gode tips vi deler med deg som kunde i våre nyhetsbrev og på nettsiden:) Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)