SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk kjempetilbud av selger, som det senere viste seg ikke var sant. Han sa at det ikke var binding, men det var det. Måtte gå flere runder med dem for å få fjerna bindingstid. Fikk løfte om pristak på spotprisavtalen, noe det senere viste seg at han ikke hadde lov til å tilby. Da jeg tilslutt konfronterte dem med det, var det ingen vilje til å stå inne for tilbudene, og fikk beskjed om at jeg stod fritt til å finne ny leverandør. Anbefaler at dere kurser selgerene til å opptre ærlig og redelig, istedet for å lyge for å dra i land en avtale.
Det er det første Strømlevrandør,som har hold det dei lova.Men no føler jeg meg litt utrygg.Vi har ikkje planer om å flytte til andre,så håper regjeringa tar til vettet å verner om vanlige folk også!Høyre har jo tatt moms på momsen,å får det meste gratis å fordeler til seg sjølv! Så nå håper jeg den nye regjeringa,tar vare på vanlige forbrukere også?🍃❤️❤️
Ble oppringt av selger. Sier jeg ikke er interesser fordi jeg er fornøyd med dagens leverandør, og han legger på før jeg er ferdig med setningen! Kommer ikke til å bytte til dette selskapet om det skulle bli aktuelt å bytte en dag.
Veldig hyggelig kundebehandler hos dere. Informerte til neg som kunde på en god og ærlig måte. Noe som gjorde at jeg følte at jeg ble ivaretatt som kunde og følte at dere virkelig ønsket meg som kunde. Kommer til å anbefale dere til andre.
Føler at strømregningen økte fra første avtalemåned og jeg synes at jeg fanget med en bindingstid på 8 månedee
Bare Strømregning og ikke nettleie i samme regning og det var overhodet ikke nevnt under kundeintervju, så nå er man bundet til avtalen i 9 måneder. Helt på trynet!!
Hvorfor må jeg betale ekstra for grønn energi, når vi nå importerer kullkraft energi til en høy pris, dere kan ikke styre hvilken energi som går i de kablene, så lenge det er Acer som styrer dette. Jeg.vil ikke betale et øre mer enn 59 øre pr kw time.