Talkmore Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig god kundeservice, hyggelig selger svarte på alle de spørsmålene jeg lurte på, brukte tid og kom med veldig gode anbefalinger, råd og veiledning. En super god opplevelse
Hei, Sahar! Så fint å høre at du har hatt en god opplevelse med vår kundeservice. Enda finere er det at du tar deg tiden til å fortelle oss dette her - det setter vi veldig stor pris på! Ønsker deg en kjempefin dag videre! Hilsen Didrik.
Strømavtalen er helt grei og problemfri, med forbruk og nettleie samlet på samme faktura. Spotpris pluss et fast månedsbeløp på 49Kr er ikke den helt billigste men helt OK. Det at spotprisen på strøm er som den er, fastsatt av en kraftbørs, kan ikke belastes TalkMore men hjernedøde politikere.
Hei, Bjørnar! Takk for en super tilbakemelding! Det at strømmen er så dyr som den er har du helt rett i er vanskelig for oss å gjøre noe med. Vi får håpe at det normaliserer seg så fort som mulig. Ønsker deg en perfekt dag videre! Hilsen Didrik.
Ingen skjulte kostnader og veldig god service enkelt og få kontakt og god app for og ha god oversikt👌👏
Hei Hans :) Så kjekt å høre at du er fornøyd med både avtale og app! Vi ønsker alltid å gjøre det vi kan for at våre kunder skal være fornøyd! Ha en super helg! Hilsen Kristina
Både jeg og mannen har vert mobil kunder hos dere i mange år . Bestilte strøm og det har vi spart på , men hvorfor får ikke vi rabatt på å ha to mobiler og strøm ? Det burde vi fått .
Hei, Grethe! Forstår. Per nå har vi ingen bonus eller rabatt-ordninger om man er kunde på flere plattformer. Dette er selvfølgelig noe vi tenker på, da vi alltid prøver å utbedre produktene våre til å gjøre de mer attraktive og gjøre kundene våre så fornøyd som mulig. Vi får se hva som skjer i fremtiden! Takk for god tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag videre. Hilsen Didrik
Talkmore er en god strøm og telelevrandør. Jeg har Talkmore tlf. Nett og 4 strømabonomang og må si jeg er veldig fornøyd og har vervet flere kunder som også er veldig fornøyde. Så, ja velg Talkmore
Heisann, Werner! Så gøy at du har valgt oss på flere plattformer, både strøm og mobil! At du i tillegg benytter deg av verve-mulighetene hos oss gjør det enda bedre. Tusen takk! Ønsker deg og dine en perfekt dag! Hilsen Didrik.
Ingen skjulte avgifter, meget god service. Svarer med en gang.
Hei, Hans! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Det setter vi utrolig stor pris på at du tar deg tiden til. Ønsker deg en fantastisk dag videre. Hilsen Didrik.
Jeg har vært kunde hos Talkmore strøm i et år og har vært svært fornøyd - dvs. helt til jeg forsøkte å si opp. Jeg fikk oppgitt feil e-postadresse av kundeservice og oppsigelsen ble derfor ikke registrert. Forsøker å få rettet dette opp - men kundeservice påstår at jeg aldri har ringt dem eller sendt e-post - til tross for at jeg har sendt dokumentasjon på dette samt at de har tatt opptak av samtalen. Når jeg forsøker å si opp avtalen for 5. gang får jeg beskjed om at det tar to dager før oppsigelsen skal trå i kraft. Når jeg påpeker at det under vilkår for avtale står at kunden har rett til oppsigelse med umiddelbar virkning så påstår kundeservice at dette ikke stemmer - til tross for at jeg leser opp direkte fra nettsidene deres. Jeg opplever at Talkmore har gjort flere feil i flere omganger - men er likvel ikke villige til å rette opp i dette. Den svært dårlige kundeservicen gjør at jeg ikke kommer til å velge Talkmore strøm i fremtiden og jeg kommer definitivt til å si opp telefonabonnementet mitt også.
Hei, Gunnhild! Her må vi absolutt beklage, og legge oss helt flate for det du har opplevd. Slik skal det ikke være, og vi gjør det vi kan for at noe lignende ikke skal skje igjen. Man skal alltid føle at man får best mulig hjelp når man er i kontakt med oss. Vi har tatt kontakt med deg per E-post, og gjort det vi kan for å gjøre bot på det du opplevde av feil. Håper dette kan rette opp noe av skaden og at det er mulighet for at du velger å fortsette ditt kundeforhold hos oss. Beklager igjen. Vennlig hilsen Didrik.