Talkmore Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Enkelt og bra pris med en app som gir god oversikt.
Hei Andreas Herlig med en så fin tilbakemelding! Appen er noe vi er stolte av og kontinuerlig jobber med å forbedre. Ha en fin uke videre, hilsen Ezmet.
Billig leverandør! Angrer ikke på at jeg byttet. Hyggelig betjening og god service🤗
Hei, Torunn! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris at du tar deg tid til å skrive til oss, og vi skal gjøre alt vi kan for å holde deg fornøyd. Ha en fin dag, vennlig hilsen Ezmet.
Jeg er veldig fornøyd med Talkmore strøm. Ingen påslag og alt kommer på én regning.
Hei Berit, Tusen takk for en flott tilbakemelding! Vi setter stor pris på fornøyde kunder hos Talkmore Strøm. Glad du er fornøyd med avtalen og gjennomfakturering hos oss. Ha en fin dag, vennlig hilsen Ezmet.
Byttet fra Norgesenergi til Talkmore Strøm for noen måneder siden. Har hatt en veldig god opplevelse hittil. Nå trenger jeg f.eks. ikke betale for et påslag på strømprisen lenger. Setter også pris på å få strømstøtten og strømregningen på samme faktura. Veldig enkel og oversiktlig app med de funksjoner jeg trenger.
Hei Fredrik! Så gøy å høre at du har en god opplevelse hittil med Talkmore Strøm. Vi ønsker alltid å levere løpende priser fra børsen, uten noen ekstra kostnad oppå strømprisen. Vi setter stor pris på hyggelig omtale :-) Vennlig hilsen Danil
Meget fornøyd billig både strøm å tlf meget hyggelig folk på kundeservice. Glad jeg byttet til Talkmore.
Hei, Heidi! Tusen takk for en fin tilbakemelding! Vi skal fortsette å pushe oss selv på service, salg og pris for å holde deg fornøyd! Vennlig hilsen Danil
Ble oppringt en kveld like før kl. 20, der jeg fikk beskjed om at siden jeg var Talkmore-kunde (mobilabb.), ville de nå dekke div. faste avgifter på strøm. Jeg spurte gjentatte ganger om det her var snakk om bytte av strømleverandør (noe jeg ikke var/er int. i), og selgeren benektet dette. Det var kun et tilbud til meg som kunde i Talkmore, og de ringte bare for å verifisere adressen min, slik at de igjen kunne gi riktige opplysninger til strømleverandør. Jeg måtte bare bekrefte en SMS med Ok, og det var det særdeles viktig jeg gjorde med en gang. Det gjorde jeg ikke! Likevel fikk jeg ti minutter etter samtalen en Mail fra Talkmore med velkommen som kunde hos Talkmore Strøm, der det videre kom fram at strømleverandør var byttet! Dream on!! Det skjer ikke! I hvert fall ikke på den måten! Kundeservice blir kontaktet ASAP! Makan til juks og fanteri!!
Hei, Wenche! Dette hørtes virkelig ikke bra ut, og slik skal det på ingen måte være! Selger skal alltid være tydelig og ærlig om hva som er hensikten med samtalen. At du i tillegg opplevde å få en E-post som bekreftet bestillingen din uten at du hadde gitt et OK via SMS er en grov feil som er meget alvorlig. Om mulig, så ønsker vi at du tar kontakt med kundesenteret vårt, så vi får undersøkt saken nærmere. Vi beklager det inntrufne på det sterkeste. Vennlig hilsen Didrik.
Jeg har allerede Talkmore Mobil og har vært det lenge på grunn av pris og kundeservice. Kjekt med vervekampanjer. Talkmore Strøm har litt å hente på appen men alt i alt virker det lovende, ser dem stadig oppdaterer appen og de ønsker å forbedre seg er mitt inntrykk. Veldig fornøyd kunde!
Hei Feda, Tusen takk for en god tilbakemelding. Appen er stadig under utvikling, vi setter stor pris på at du merker det. Ønsker deg en fin dag videre, vennlig hilsen Danil