Talkmore Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har allerede Talkmore Mobil og har vært det lenge på grunn av pris og kundeservice. Kjekt med vervekampanjer. Talkmore Strøm har litt å hente på appen men alt i alt virker det lovende, ser dem stadig oppdaterer appen og de ønsker å forbedre seg er mitt inntrykk. Veldig fornøyd kunde!
Hei Feda, Tusen takk for en god tilbakemelding. Appen er stadig under utvikling, vi setter stor pris på at du merker det. Ønsker deg en fin dag videre, vennlig hilsen Danil
Med talkmore strøm har vi fått senket våre strømutgifter. Når de nå også kjøper overskudd-strøm fra vårt solcellepanel, får vi igjen penger i stedet for å betale strømregning. Kundeservicen er rask, konstruktiv og god. Prismessig matcher de andre aktører. Vi er veldig fornøyde med byttet vi gjorde til talkmore strøm for noen måneder siden. Anbefales!
Hei Joachim, Tusen takk for en super fin tilbakemelding. Vi er kjempe glade for at du er fornøyd med Talkmore Strøm som plusskunde. Ønsker deg en flott dag videre, vennlig hilsen Danil
Billig strøm. Veldig bra app så man enkelt får oversikt over tidligere forbruk og kommende priser, så man kan planere litt når på døgnet man belaster mest. Enkel betaling med vipps (hvis man ønsker det) De overfører fra ditt gamle abonnement og du får alt på én faktura med fratrekk for statlig støtte. Fine ververabatter med et enkelt trykk. Kan strøm bli enklere?
Hei Maria, Tusen takk for en fin tilbakemelding! Vi gjør det så enkelt som mulig og jobber alltid for å gjøre det enklere. Glad du er fornøyd med Talkmore Strøm :) Ønsker deg en super fin dag, vennlig hilsen Danil
Byttet strømleverandør til Talkmore og opplevde en utrolig hyggelig ung dame som kundebehandler!
Hei, Trond! Takk for at du tar deg tiden til å legge igjen en tilbakemelding til oss! At du hadde en god opplevelse når du var i kontakt med kundesenteret er veldig godt å høre, og vi skal gjøre alt vi kan for dette også er tilfellet ved andre henvendelser i fremtiden. Ha en fin helg! Hilsen Didrik.
Jeg er kjempefornøyd med Talkmore strøm. Lett å holde oversikt både på strømprisene, forbruk, og pris jeg må betale i strømregninga. Appen er oversiktelig å lett å bruke
Hei Hallvard! Herlig med en så fin tilbakemelding! Appen er noe vi er stolte av og kontinuerlig jobber med å forbedre. Ha en fin uke videre, hilsen Didrik.
Har ikke vært medlem så lenge men så langt positivt fornøyd. Enkel avtale. Spotprisavtale pluss kr 49 pr mnd til leverandøren. Dessuten får jeg ekstra rask kundebehandling! Har aldri ventet mer enn to tre minutter. Viktig!
Hei Malvin! Tusen takk for en super tilbakemelding! At du trekker frem kort ventetid som et ekstra pluss er veldig gøy! Takk igjen. Ha en fantastisk dag videre, hilsen Didrik.
Dere ringer og maser hele tiden. Jeg vil ikke bytte strømavtale. Har sagt ifra til dere alle de 4 gangene dere har ringt. De tre første gangene har selgeren vært hyggelig og tatt nei som et nei. Sist ringte en dame og jeg sa igjen at jeg ikke var interessert. Hun tok ikke nei for et nei. Hun fortsatte å mase og jeg sa flere ganger nei og at jeg ikke hadde tid til å snakke da jeg stod i butikken. Hun kunne ikke forstå hvorfor jeg ikke ønsket en «bedre» strømavtale og hvorfor hun ikke kunne bare «sette meg opp på ny avtale om 4 uker». Jeg blir ikke fort sint, men når dama blir merkbart irritert fordi jeg ikke vil ha deres strømavtale og ikke tar lar meg legge på selv om jeg har sagt flere ganger at jeg må gå. Jeg er ikke sånn som bare legger på. Det er uhøflig. Dere må forstå at slik masing og tigging blir for dumt? Jeg fortalte også at min nåværende strømavtale ikke står på meg engang, men min samboer, og at jeg ikke kunne bare si ja og bytte uten å ha snakkes med han. Det brydde hun seg ikke om «jamen det er jo bare å bytte tilbake hvis dere ikke er fornøyd»..det er ikke det som er poenget. Poenget er at jeg ikke kan ta denne avgjørelsen alene, noe jeg også sa til henne. Jeg sa også at vi var fornøyd med vår nåværende strømavt. Og likevell kunne hun love at hennes strømavtale var bedre. Hun sa igjen og igjen at «vi tjener ikke noe på å gi dere strøm » så hvorfor gidder dere da å jobbe for noe som ikke gir dere penger? Høres shady ut. Jeg merket at uansett hva jeg sa så ville hun ikke at denne samtalen skulle ende før hun hadde en avtale i boks. Konklusjon: selgerene deres må slutte å mase og ta nei som et nei. Kommer ikke til å være kunde hos dere mer.
Hei, Isabel! Dette høres virkelig ikke bra ut. Vi beklager for opplevelsen du har hatt med vår selger! Vi har lyst til å få dette ordnet og gjerne undersøkt hva som har skjedd nærmere. Om du kunne tatt kontakt med vårt kundesenter på telefon 915 09 915 eller via vår chat-tjeneste på www.talkmore.no så vil vi hjelpe deg så godt vi kan! Ha en fin dag, vennlig hilsen Ezmet.