Talkmore Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dere ringer og maser hele tiden. Jeg vil ikke bytte strømavtale. Har sagt ifra til dere alle de 4 gangene dere har ringt. De tre første gangene har selgeren vært hyggelig og tatt nei som et nei. Sist ringte en dame og jeg sa igjen at jeg ikke var interessert. Hun tok ikke nei for et nei. Hun fortsatte å mase og jeg sa flere ganger nei og at jeg ikke hadde tid til å snakke da jeg stod i butikken. Hun kunne ikke forstå hvorfor jeg ikke ønsket en «bedre» strømavtale og hvorfor hun ikke kunne bare «sette meg opp på ny avtale om 4 uker». Jeg blir ikke fort sint, men når dama blir merkbart irritert fordi jeg ikke vil ha deres strømavtale og ikke tar lar meg legge på selv om jeg har sagt flere ganger at jeg må gå. Jeg er ikke sånn som bare legger på. Det er uhøflig. Dere må forstå at slik masing og tigging blir for dumt? Jeg fortalte også at min nåværende strømavtale ikke står på meg engang, men min samboer, og at jeg ikke kunne bare si ja og bytte uten å ha snakkes med han. Det brydde hun seg ikke om «jamen det er jo bare å bytte tilbake hvis dere ikke er fornøyd»..det er ikke det som er poenget. Poenget er at jeg ikke kan ta denne avgjørelsen alene, noe jeg også sa til henne. Jeg sa også at vi var fornøyd med vår nåværende strømavt. Og likevell kunne hun love at hennes strømavtale var bedre. Hun sa igjen og igjen at «vi tjener ikke noe på å gi dere strøm » så hvorfor gidder dere da å jobbe for noe som ikke gir dere penger? Høres shady ut. Jeg merket at uansett hva jeg sa så ville hun ikke at denne samtalen skulle ende før hun hadde en avtale i boks. Konklusjon: selgerene deres må slutte å mase og ta nei som et nei. Kommer ikke til å være kunde hos dere mer.
Hei, Isabel! Dette høres virkelig ikke bra ut. Vi beklager for opplevelsen du har hatt med vår selger! Vi har lyst til å få dette ordnet og gjerne undersøkt hva som har skjedd nærmere. Om du kunne tatt kontakt med vårt kundesenter på telefon 915 09 915 eller via vår chat-tjeneste på www.talkmore.no så vil vi hjelpe deg så godt vi kan! Ha en fin dag, vennlig hilsen Ezmet.
Veldig veldig fornøyd med Talkmore Strøm. Her betaler du for strømmen du bruker, og ingenting mer. Kjempefornøyd med appen, og hvordan du lett kan holde oversikt over eget strømforbruk, og samtidig sjekke når strømmen er billig. Fakturaen er oversiktlig, og forklarer hva som er hva så du slipper å lure på hva du betaler for. Liker også at nettleien og strøm kommer på samme faktura.
Hei Caroline, Tusen takk for en flott tilbakemelding! Vi setter stor pris på fornøyde kunder hos Talkmore Strøm. Glad du er fornøyd med avtalen, appen og gjennomfakturering hos oss. Ha en fin dag, vennlig hilsen Danil.
Bare gode erfaringer. Oversiktige fakturaer med alt på en regning. Enkelt å skjønne hva du betaler for og hyggelige kundemottakere ved telefonisk kontakt.
Hei, Toril! Veldig fin tilbakemelding du gir oss her. Det setter vi veldig stor pris på! At faktura er oversiktlig er supert at du nevner, og gøy at du synes de du møter på telefon er hyggelig. Slik skal det være! Ønsker deg en perfekt dag og helg! Vennlig hilsen Didrik.
Ok nettside. Grei pris. De har også gjennomfakturering .
Hei, Dagfrid! Så godt å høre at du er fornøyd med både nettside og prisene våre. Det er veldig gøy at du også nevner gjennomfaktureringen hos oss. Takk! Ønsker deg en fin uke, vennlig hilsen Didrik.
Alt ved samtale og forhold med takmorr strøm har hvert perfekte fra dag1. Agnar
Hei, Agnar! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris at du tar deg tid til å skrive til oss, og vi skal gjøre alt vi kan for å holde deg fornøyd. Ha en fin dag, vennlig hilsen Didrik.
Telefonoperatøren, er en dyktig ansatt som strekker seg å gir det lille ekstra for kunder. Vedkommende er imøtekommende for spørsmål, som er ikke innenfor ens fagfelt. Alikavell gjør en innsatts for å tilfredsstille mine spørsmål som kunde. Dette er er da en dyktig mann som fortjener oppriktig anerkjennelse.
Hei, Sindre! Så fint at du er fornøyd med hjelpen du fikk når du var i kontakt med oss! Vi setter veldig stor pris på at du tar deg tiden til å gi oss tilbakemeding på dette. Takk! Ønsker deg en fin dag videre, vennlig hilsen Didrik.
Bruker du lite strøm så er dette ein dårlig avtale.. Men alt er bedre enn Fjordkraft da..
Hei, Ronny! Kostnaden du nevner her er vår egen fastpris som dekker kostnadene våre. Dette er blant annet el-sertifikater. Vi har ingen form for påslag på selve strømbruken, som mange andre selskaper har. Du betaler 49,- i fastpris + eget forbruk, uten noen form for ekstra kostnader hos oss :) Ha en fin dag og en super sommer videre! Vennlig hilsen Didrik.