Telinet Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble forskuddsfakturert til tross for avtale med etterskuddsbetaling, men kundeservice ryddet opp kjapt og greit. Uansett viktig å følge med og bytte leverandør i ny og ne.
For lang ventetid på telefonen. Ikke et gratisnummer, men dyrt. Ikke bra. Kommer ikke igjennom, men må be om å bli oppringt. Dette tar lang tid. Men kundebehandler var hyggelig og serviceinnstilt.
Fikk feil faktura, en ansatt hos dere hadde ordnet opp før han ringte meg tilbake. No stress og blid og hyggelig fyr.
Det er alt for lang ventetid (nesten 20 min), til man får kundebehandler på tråden. Dette er alt for dårlig, sammenlignet med andre. Pluss for en hyggelig kundebehandler.
Jeg har vært kunde siden 2009. Alltid billig, sammenliknet med andre. Ingen problemer, jeg fortsetter som kunde. Har hatt både spotavtaler og variabel avtaler i løpet av disse årene.
Vennlig kundeservice. Lett å forstå. Rimelig pris. Har man problemer er det bare å ringe.
Hei Per, Vi er glad for å høre at du er fornøyd med både pris og kundeservice. Skulle det være noe du lurer på ser vi frem til å hjelpe deg! Med hilsen, Telinet Energi AS, Kundeservice
Etter flere år som kunde har jeg stusset på veldig store a konto fakturaer. Hadde en diskusjon med en saksbehandler på vårparten, og fikk beskjed om at sånn var avtalen. Jeg har et veldig stort hus og stort strømforbruk. I dag ringte jeg og sjekket saldo på min konto og fikk greie på at jeg hadde 124.000 til gode. Dette har sikkert akkumulert seg over flere år, men det er utrolig at de har sittet på disse pengene.