Telinet Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vennlig kundeservice. Lett å forstå. Rimelig pris. Har man problemer er det bare å ringe.
Hei Per, Vi er glad for å høre at du er fornøyd med både pris og kundeservice. Skulle det være noe du lurer på ser vi frem til å hjelpe deg! Med hilsen, Telinet Energi AS, Kundeservice
Etter flere år som kunde har jeg stusset på veldig store a konto fakturaer. Hadde en diskusjon med en saksbehandler på vårparten, og fikk beskjed om at sånn var avtalen. Jeg har et veldig stort hus og stort strømforbruk. I dag ringte jeg og sjekket saldo på min konto og fikk greie på at jeg hadde 124.000 til gode. Dette har sikkert akkumulert seg over flere år, men det er utrolig at de har sittet på disse pengene.
Vi har fast pris da vet vi til enhver tid hva vi skal betale. Meget godt fornøyd og har nå hatt Telinet i 2 år med fast pris avtale.
Raskt tilbake på telefonen og grei og klar medarbeider. Hjelpsom og opplysende.
Flink og imøtekommende kundebehandler som ordnet opp med avtalen som var blitt feil pga. manglende avtalegiro.
Hei Dag, Det var hyggelig å høre at du er fornøyd. Dersom det skulle være noe mer, er det bare å ta kontakt! Ha en fin dag, Hilsen Kundeservice, Telinet Energi AS
1. Fra og med oktober år 2015 har dere ført opp kr. 690, - pr. mnd. som fastsum leilighet. Denne avtalen har vi ikke inngått. Dere har heller ikke kontaktet oss om noen slik avtale. Vår opprinnelige avtale var forhåndsbetaling i forhold til bruk kraft. Med ande ord, vi har blitt forlastet for meget og etter en avtale vi ikke har inngått. Det finnes heller intet skriftlig i denne saken. Differansen bes refundert. Vårt forbruk for okt. /des.2015 var 4.141 og for jan. til 28.Juli.2016 - 7.718 til sammen 11.859 kw-timer. 2. Vi tok i går, 27. Juli kontakt for finne ut av dette, men fikk ingen klarhet, men fikk opplyst at sjefen til vedkommende vi talte med hadde inngått nevnte avtale med oss i juli 2014, hvilket er inkorrekt. Vedkommende som dessuten var meget ubehagelig i sin fremferd og sa at vi kunne få "det vi ønsket", men kom ikke med noe tilbud. 3. Hvorfor tok det så lang tid fra deres påståtte avtale og til det forelå en konkret belastning?
Har over to år blitt overfakturert. De har krevd inn over det dobbelte av det faktiske det faktiske forbruket. Måleravlesninger har blitt sendt inn regelmessig, men de har ikke blitt benyttet av Telinet. Svar fra deres kundeservice: "Vi ser at det dessverre har skjedd en feil som har gjort at du ikke er blitt avregnet årlig i henhold til våre leveringsvilkår. Telinet Energi har lagt om sine fakturarutiner, slik at du blir avregnet på hver faktura fremover og dette vil derfor ikke kunne skje igjen. "Tilgodehavende blir brukt til fratrekk på kommende faktura, om ikke annet blir avtalt. " De ønsker altså å beholde pengene enda lenger i stede for å tilbakebetale med renter. Råttent selskap, overfakturering satt i system, unngå Telinet og dets etterkommer.