Telinet Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det positive med Telinet er at de ringer tilbake når vi ikke får svar.
Tegnet og betalte første faktura, men fikk ikke eller glemte spm om avtalegiro. Bare efaktura gir tredobbel pris neste gang! Men, rask og god kundeservice rettet det opp. Husk å se over alle efakturaer!
Flinke til å ringe kjapt tilbake. Fikk en grei forklaring på priser og eventuell ny tilbudsavtale. Var vennlige og imøtekomne for problemet jeg hadde. Løst. Veldig bra!
- Service vennelig - Løsningsorientert kunde service - God og informativ kundebehandler - Lett og forstå.
Fullstendig useriøst. De flytter deg over på en dårligere avtale uten grunn. Jeg hadde Telinet Spotpris Online så ble jeg uten varsel flyttet over på Telinet Spotpris NP. Prøvde å klage, men ikke noe medhold. Ser at jeg nå er flyttet tilbake til Telinet Spotpris Online, men den avtalen har nå fått elendige vilkår. Får nå tilbakebetalt over 10.000 kr fordi de har overfakturert i flere år. HOLD DERE LANGT UNNA DISSE!
Hei Lars, Fint om du tar kontakt, så finner vi en avtaletype som passer for deg. Det er ingen bindingstid hvis du ikke har en avtale om fastpris, så dette kan vi enkelt ordne. Vennlig hilsen Kundeservice, Telinet Energi AS
Hadde en avtale med forhåndsbetaling, passet ikke på at jeg ikke betalte for mye, og etter 2,5 år fikk jeg kreditnota på at jeg hadde betalt inn over 20.000,- for mye i denne perioden. Beløpet var blitt satt inn på min kundekonto, som jeg hadde betalt inn på. Greit nok, men jeg ville ha pengene inn på min personlige konto. Det skulle gå helt fint, sa kundebehandler, men pengene kom ikke inn til avtalt tid. Ringte uken etter, det hadde vært forsinkelser i utbetalingene, men jeg skulle få pengene uken etter. Denne historien gjentok seg imidlertid et par ganger til, helt til jeg truet med å ta opp den manglende innbetalingen i andre kanaler. Da var pengene på kontoen dagen etter. Har byttet leverandør etter dette.
Jeg og mannen min har vært kunde et halvt års tid og har seriøst spart penger. Velkomst tilbudet er over, så vi skiftet over til spotpris. Her var fyren på telefon utrolig grei å ha med å gjøre. Skulle det være noe jeg savner, så er det min side.
Hei Ann, Hyggelig at du er fornøyd! Med vennlig hilsen Telinet Energi, Kundeservice