Telinet Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har i dag fått melding fra Telinet Energi om at de har fakturert meg 40.000, - for mye iløpet av de to siste år. De beholder pengene og avregner dette fremover. Er det lov? Til tross for regelmessig innsending av målerstand??
Alltid hyggelige folk og sparer penger... Ikke så mye mer som trengs for å få strøm.
Telnet energi har gunstige priser og god service. Kan anbefales.
Hei Widar, Det var hyggelig å høre! Vi skal gjøre vårt beste for at du fortsatt trives hos oss! Vennlig hilsen Kundeservice, Telinet Energi AS
Ikke helt bra at forskudd versus avregnet for en periode på over 2 1/2 år (fra 1.1.2014 frem til i dag) først godskrives konto nå. Dette gjelder antakelig ikke bare meg. I praksis innebærer det i så fall at selskapet har mange bitte små kreditorer, der jeg er en av disse. En sjekk i Brønnøysundregistrene viser at selskapets regnskaper for 2015 ikke er levert ennå (fristen er 31. Juli), og jeg får derved heller ikke kjapt sjekket om jeg som kreditor ligger greit an eller ikke. Jeg valgte Telinet pga opprinnelsesgaranti. Det veier tyngre enn feilskjæret nevnt ovenfor.
Har egentlig hatt lite kontakt. De har hatt en gjennomgang av innbetalingene mine, så jeg fikk en hyggelig kreditnota.
Veldig hjelpsom, god kunde service. Veldig fornøyd.
Hei Stefan, Takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Vennlig hilsen Kundeservice, Telinet Energi AS
Jeg er veldig fornøyd hittil. God kundeservice.
Hei Jeanette, Det er vi glade for å høre, vi gjør vårt beste for at du vil være fornøyd fremover også! Vennlig hilsen Kundeservice, Telinet Energi AS