Telinet Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ikke helt bra at forskudd versus avregnet for en periode på over 2 1/2 år (fra 1.1.2014 frem til i dag) først godskrives konto nå. Dette gjelder antakelig ikke bare meg. I praksis innebærer det i så fall at selskapet har mange bitte små kreditorer, der jeg er en av disse. En sjekk i Brønnøysundregistrene viser at selskapets regnskaper for 2015 ikke er levert ennå (fristen er 31. Juli), og jeg får derved heller ikke kjapt sjekket om jeg som kreditor ligger greit an eller ikke. Jeg valgte Telinet pga opprinnelsesgaranti. Det veier tyngre enn feilskjæret nevnt ovenfor.
Har egentlig hatt lite kontakt. De har hatt en gjennomgang av innbetalingene mine, så jeg fikk en hyggelig kreditnota.
Veldig hjelpsom, god kunde service. Veldig fornøyd.
Hei Stefan, Takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Vennlig hilsen Kundeservice, Telinet Energi AS
Jeg er veldig fornøyd hittil. God kundeservice.
Hei Jeanette, Det er vi glade for å høre, vi gjør vårt beste for at du vil være fornøyd fremover også! Vennlig hilsen Kundeservice, Telinet Energi AS
Personen som jeg snakket med er et av de beste kundeservice arbeiderene jeg har snakket med, jeg har aldri vært mer fornøyd, og skulle ønske alle samtaler med kundeservice arbeidere var som denne.
Hei Renate, Dette var veldig hyggelig og motiverende lesning! Komplimentet bringes videre til gjengen på telefon. Ha en strålende dag! Vennlig hilsen Kundeservice, Telinet Energi AS
Fikk i september en faktura på høyt beløp. Så da at jeg var fakturert et a-kontobeløp ut året selv om jeg har avtale om etterfakturering. Jeg bytter kraftleverandør og betaler ikke!
Hei Bodil, Jeg kjenner ikke saken og kan derfor ikke kommentere den. Fint om du sender en mail på [email protected] så skal vi se på det. Vennlig hilsen Kundeservice, Telinet Energi AS
Fikk god hjelp på spørsmål om faktura og strømavtale som var feil.