Telinet Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Her tar Telinet Energi seg den frihet til å kanalisere strømkundens forskudds innbetalinger inn i virksomheten som rentefritt usikret lån. Ingen fortløpende informasjon om det aktuelle forbruk i forhold til innbetalt forskudd. I mitt tilfelle utgjør overfaktureringen 2-3 ganger mitt årsforbruk over en 3-års periode, eller et rentefritt "lån" til Telinet på kr. 60 000,- som jeg muligvis må avskrive.
Hei, Jeg vil veldig gjerne se nærmere på det du her viser til, men trenger opplysning om hvem måleren står på. Fint om du kan sende det til [email protected] Vennlig hilsen Telinet Energi AS, Kundeservice
Har vært i kontakt med kundeservice gjentatte ganger, og blitt lovet utbetaling, men ingen ting skjer. Jeg ser nå, etter å ha vært inne på siden her at det er flere som skulle hatt utbetalt den 29.09 og som har fått Null oppfølgning, bare lovnader uten noen form for begrunnelse. Har ikke sett noe i media om saken, ganske utrolig når det tydeligvis er en større gruppe som har utestående store summer over lengre tid. Leser også forslag om å bruke facebook eller å iverksette rettslig prosess for inndrivelse, det er klart at noe må gjøres når pengene ikke tilbakebetales.
Hei Ante, Fint om du sender meg en mail på [email protected] hvis dette fortsatt ikke er gjort opp. Jeg tar tak i det med en gang jeg får info om hvem måleren står på. Vennlig hilsen Telinet Energi AS, Kundeservice
Telinet sender ut for høye regninger og betaler ikke tilbake det de skylder kunden. De lover og lover men ingenting skjer.
Hei Elisabeth, Jeg kjenner ikke saken din. Fint om du sender meg en mail på [email protected], så får vi ordnet dette. Vennlig hilsen Telinet Energi AS, Kundeservice
Nesten en måned etter at kr 44 000, - skulle vært tilbakebetalt, har jeg blitt lovet nok en gang at pengene skal oversendes ; denne gang mandag. De siste to ukene har jeg blitt lovet å motta pengene torsdag i forrige uke og torsdag denne uke (i dag). Kan det være Telinet Energi ikke har omløpsmidler nok, eller er de rett og slett på konkursens rand? Forfall på kreditnotaen var 29/9-16.
Hei Bjørn, Vi beklager om du har blitt feilinformert. Fint om du sender meg en mail på [email protected] så får jeg sett på det. Vennlig hilsen Telinet Energi AS, Kundeservice
Etter mange år som kunde synes jeg det har vært veldig bra. Noen ganger har det vært litt lang svartid, men det er jo veldig billig. Litt begrenset hvor mye som er å si om et strømselskap, det er jo nettselskapet som styrer med kabler og måler og sånn.
Har vært kunde i 2 år og har 16000 NOK 'til gode'. Har klaget nå flere ganger på telefon og e-post uten at jeg har fått en god forklaring på hvordan dette har skjedd eller hvorfor jeg kan ikke få pengene tilbake.
Hei Marc, Dette må jeg bare beklage. Fint om du sender meg en mail på [email protected] så får jeg hjulpet deg med en gang. Vennlig hilsen Telinet Energi AS, Kundeservice
Har hatt Telinet i to år og snakket med kundebehandleren der flere ganger og de hjelper meg alltid selv når jeg ikke hadde råd å betale å måtte dele opp regningen.
Hei Vegar, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vennlig hilsen Telinet Energi AS, Kundeservice