Telinet Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Synes det fungerer meget bra med denne avtalen. Lav pris og forutsigtig
Sikkert bra og billig strøm. Da jeg tegnet abonnementet ble jeg lovet 1 mnd gratis strøm. Dette var så konkret at selger så at mnd nr 2 var gratis slik at jeg fikk en full mnd. Var i kontakt med kundeservice i forhold til dette, ca 1mnd er tegning. Da var det plutselig et annet abonnement, og frittstående selger som hadde lovet bort dette. I stedet for å løse problemet opplever jeg kunderådgiver frekk og nedlatende. Jeg måtte gjerne bytte leverandør hvis jeg var så misfornøyd, men jeg måtte huske på at da måtte jeg betale gebyr for brudd på avtale. Aldri opplevd og håper aldri jeg får oppleve en slik behandling av en kunderådgiver igjen og spesielt av en ny kunde. Skifter leverandør så fort det lar seg gjøre og advarer andre mot dette useriøse selskapet. Greit å selge "billig" strøm, med 'billig" kundeservice. Burde i det minste forvente at inngåtte avtale muntlig/ skriftlig følges. Bunn i bøtta kundeservice
Hei Tore, Dette høres ikke ut som noen god kundeopplevelse. Fint om du sender meg en mail, så skal jeg få sett på det med en gang: [email protected]
Det er bare to ting jeg spør i en strømleverandør, gode priser og god kundeservice. Telinet Energi oppfyller begge kriterier. Mye bedre enn min siste strømleverandør.
Kundeforholdet kunne vært lenger på fast pris på strøm
Byttet nettopp til Telinet Energi og det har vært en positiv opplevelse. Selve skiftet var enkelt å utføre og prisene er bra.
Billig og greit. Lett å bli kunde. Ok informasjon.
Har inngått fastprisavtale for 1 år. Første faktura fra Telinet tilsvarte et halvt års forbruk. Kontaktet kundeservice og fikk ny faktura. Neste faktura var stipulert med enda høyere forbruk. Kontaktet kundeservice på nytt, og ble møtt på en lite hjelpsom måte hvor kundebehandler hevet stemmen og la på. Måtte ringe på nytt og fikk da snakke med en mer profesjonell kundebehandler som nok en gang skulle sende ny faktura. Venter nå på tredje faktura fra Telinet og håper den denne gangen skal være i henhold til reelt forbruk.
Hei Anne, Jeg kjenner ikke saken din, men slik du beskriver den forstår jeg at du har vært veldig uheldig. Slike ting skal ikke forekomme. Dersom det fortsatt skulle være noe, må du gjerne ta kontakt med meg direkte på [email protected].