Telinet Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk i september en faktura på høyt beløp. Så da at jeg var fakturert et a-kontobeløp ut året selv om jeg har avtale om etterfakturering. Jeg bytter kraftleverandør og betaler ikke!
Hei Bodil, Jeg kjenner ikke saken og kan derfor ikke kommentere den. Fint om du sender en mail på [email protected] så skal vi se på det. Vennlig hilsen Kundeservice, Telinet Energi AS
Fikk god hjelp på spørsmål om faktura og strømavtale som var feil.
Ble forskuddsfakturert til tross for avtale med etterskuddsbetaling, men kundeservice ryddet opp kjapt og greit. Uansett viktig å følge med og bytte leverandør i ny og ne.
For lang ventetid på telefonen. Ikke et gratisnummer, men dyrt. Ikke bra. Kommer ikke igjennom, men må be om å bli oppringt. Dette tar lang tid. Men kundebehandler var hyggelig og serviceinnstilt.
Fikk feil faktura, en ansatt hos dere hadde ordnet opp før han ringte meg tilbake. No stress og blid og hyggelig fyr.
Det er alt for lang ventetid (nesten 20 min), til man får kundebehandler på tråden. Dette er alt for dårlig, sammenlignet med andre. Pluss for en hyggelig kundebehandler.
Jeg har vært kunde siden 2009. Alltid billig, sammenliknet med andre. Ingen problemer, jeg fortsetter som kunde. Har hatt både spotavtaler og variabel avtaler i løpet av disse årene.