Telinet Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alt har gått glatt siden bestillingen, anbefales! :-)
Det har vært et knirkefritt samarbeid mellom oss og Telinet. Det eneste så trekker litt ned er at de ikke tilbyr en samlet faktura for både nettleie og strømforbruk.
Var veldig fornøyd med Telinett de første månedene, så byttet de fra etterskudd til forhåndsbetaling. Dette ble gjort uten noe form for varsel og forbruket de stipulerer er helt hinsides. På første faktura ble fasiten etter avregning mot reelt forbruk en tilbakebetaling av forskud på 326% høyere enn det var brukt kraft for. Men toppen av frekkhet er at de på neste faktura fakturerer renter på de pengene jeg har betalt for mye på forrige faktura. Selv om det ikke er snakk om mange kroner er det Telinet som har fått "låne" penger av meg. Hvis det er noen som skal få en rentefordel da er det i tilfelle kunde og ikke Telinet.
Dette beror på en misforståelse, antagelig sammenligner du to ulike perioder. Vi tar kun rente ved for sen betaling, aldri på bakgrunn av at forskudd avviker fra reelt forbruk. Ta gjerne kontakt med meg, så kan jeg sette deg over på en annen avtaletype. [email protected]
Her endrer de plutselig fra etterskuddsbetaling til forskudd uten noe forvarsel.. Stod på faktura jeg hadde økt fra 109kWh i mnd til 750kWh?? Fra en måned til en annen? Sinnsykt.
En økning fra 109 til 750 kWt fra en måned til en annen høres mye ut. Jeg tar gjerne en titt på saken og dersom du er på en forskuddsavtale må du gjerne bytte til etterskudd om dette er ønskelig. [email protected]
Fornøyd med billig strøm. Ikke noe tull her. Eneste jeg gjorde feil var å binde meg for bare 3 måneder. Skulle valgt 1 år når jeg hadde mulighet. Nå ender jeg snart opp med dyr spotpris. Bra med etterskudd betaling. God kundeservice pr mail. Svarer rimelig kjapt.
Hei Frank, så hyggelig å høre at du er fornøyd! Du gjorde lurt i å binde strømprisen i sommer, for de høye innkjøpsprisene hadde vi virkelig ikke forventet. Heldigvis har alt regnet i det siste gjort at prisene ser ut til å normalisere seg mot vinteren.
Sender varsel på faktura som er betalt 3 uker før. De har dårlig rutiner. Internett siden er ubrukelig. De svarer ikke på tlf.
Hei, Dette vil jeg gjerne undersøke. Send meg gjerne en mail på [email protected] . Vi har ikke hatt kø på telefon de siste dagene, så da har du nok hatt uflaks.
Er veldig fornøyd med kundeservicen hos Telinet Energi!! De tar vare på sine kunder, og er også veldig bra pris på strøm.
Hei Turid, Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre vårt beste så du fortsetter å være fornøyd :)