Telinet Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Eg har fått 2 gode avtaler med Telinet. Den siste er en fastpris deal. Den var så god at de villle ha forskot, men det er ok. Totalt sitter eg igjen med en suveren og besparende deal.
Papirfaktura i 2018, ikke bedt om det og ikke mulig å stoppe på nettet Våkn opp paprifaktura fikk jeg sist før 2010
Bare send oss en mail så kan vi skifte over til efaktura eller pdf på epost. Dette er det du selg som velger.
Småfrekk og lite behjelpelig kundeservice på telefonen. Dårlig hjemmeside med ingen informasjon til forbrukerene. Veldig billig strøm, og det er vel det som teller til slutt
Hei, synd du opplevde KS sånn, håper du får en bedre opplevelse neste gang. Send gjerne en mail om du har konkrete forslag til forbedringer av nettsiden. Ellers er vi glad du er fornøyd med prisene våre!
Alltid skeptisk når noen kommer og vil ha deg til å bytte men med Telinet så var det faktisk enkelt og billig og da blir man jo glad.
Hei Trond, Supert å høre at du er fornøyd både med pris og enkelhet!
Det virker som Telinet overfakturerer kunder (forstår det slik at de betaler tilbake) Dette betyr jo at de låner gratis fra x-antall kunder som de får renter fra bank hos, så betaler de tilbake til kunden uten renter selfølgelig. anbefaler de som opplever dette til og anmelde. Skattemessig som firma kan dette ikke være lovlig (hvis det da er firmaet som får rentegevinsten, eller eierne ) Kynisk.
Vi har både forskudds- og etterskuddsbaserte avtaler og du velger selv hva slags avtale du vil ha. Jeg vet ikke hva slags lesning du viser til her, men vi gjør selvfølgelig ikke noe ulovlig.
Telinet utmerket seg med god pris, god kundeservice og svært enkelt å bytte strømleverandør. Valget var derfor enkelt, og jeg har ikke blitt skuffet enda.
Hei Sven-Egil, Det er fint å høre at du er godt fornøyd! Hilsen Kundeservice
Det eg er fornøgd med er at de eg har snakket med hos selskapet, har vært behagelige og har svart på mine spørsmål og forvirring på en forståelig måte, har gitt meg gode råd og veiledning.
Hei Elin, Veldig hyggelig å høre at du du har fått god hjelp. Du er når som helst velkommen til å ta kontakt med oss på mail eller telefon. Hilsen oss på Kundesenteret