Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært veldig fornøyd og brukt tibber i flere år. Finner det meget skuffende at de i trange tider skal låne penger av kundene sine. Dette er for dårlig.
Fikk Mail i dag morges om at vi kom til og bli forskuddsfakturert og få en stipulert faktura i motsetning til tidligere. Før dette har vi vært strålende fornøyd! Vi kommer til og bytte. Tibber skuffer!
Skla jeg nå kreditere strøm selskap? Nei det skal jeg ikke. Bytter med en gang!
Har fått beskjed om at betalingsvilkårene skulle brått forandret om 3 dager! Fra og med 1. oktober skal jeg betale strømmen som jeg ennå ikke har forbruket på forskudd! Dette er rett og slett vanvittig og sannsynligvis ulovlig. Byttet så med en gang til Gudbrandsdal Energi.
De sier opp avtalen med bare et par dagers varsel. Noe som gjør at jeg nå får nesten 2 regninger som må betales til samme forfall. Dette blir som å innvilge et usikret lån til dem. Det tar jeg ikke sjansen på.
Endrer avtalen ensidig til forhåndsbetaling - med utrolig kort frist. Og i overgang dermed dobbel regning. Mistenker at tibber på denne måten ser sitt snitt til å få mye kreditt fra sine kunder. Var godt fornøyd før det…
Beklager tibber. Deres låneforespørsel er ikke innvilget. Tar seg betalt for en halv mnd ekstra i stedet for å gå til banken å ta opp lån i banken som andre næringsdrivende må.
Fikk varsel om endring fra fakturering på etterskudd til forskuddsbetaling (Forbrukerrådet anser utspillet som et forsøk på å unngå å bli rødlistet for forhåndsbetaling) 37 timer før endringen trer ikraft. Akkurat for sent før helgen til å skifte avtale som KAN gjøres på to dagers varsel. Sleipt som fy. Omdømmet til Tibber er herved ødelagt for godt!
Vært storfornøyd med Tibber og appen men etter mailen jeg fikk idag om at de går over til stipulert forbruk og forhåndsbetaling 2 dager før regningen kommer er det slutt, Ble byttet leverandør tvert med oppstart 01.10
Å plutselig endre til forhåndsbetaling av strømmen på under to døgns varsel er uredelig. De burde i det minste gitt folk tid til å vurdere å bytte selskap. Fullstendig brudd med selskapets kjerneverdi: 100% transparens.
Endring til betaling av stipulert forbruk er uaktuelt. Dessverre kommer denne endringen så raskt at man har ikke tid til å reagere før den slår inn. Kalkulert fra Tibber? Vi bytter nå etter å ha vært med på reisen siden Tibbers start. Denne endringen burde hatt minst 2-3 måneders forvarsel - ikke tre dager.
Endrer avtale 2 dager før månedslutt. Dette er antagelig i strid med avtalevilkår
Krever plutselig forhåndsbetaling av strøm med 2 dagers varsel! Helt uaktuelt. Har alltid elsket tibber, men det er spikern på kista! Bytter i dag!
Innfører akonto avtale på 2 døgns varsel... Det er spesielt. Apen dems er meget bra.
Vært kunde i 5 år, men nå er det slutt. Jeg aksepterer ikke noen form for forhåndsfakturering, kun fakturering av faktisk forbruk. Dette er vel egentlig et tegn på at de har dårlig likviditet i selskapet, så det er vel snart slutt for dem allikevel. Synd med et såpass innovativt selskap skal gå dukken, men det finnes vel andre gode alternativ der ute i dag, tips tas i mot
Tibber sendte nettopp melding om endring av betaling hvis de nå vil ta forskuddsbetaling for deler av måneden som kommer. Vi sier opp abonnementet umiddelbart