Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De skylder meg fortsatt kr 5115,27 øre etter at jeg sa opp avtalen og ikke ville være bankenderes lenger. Avtalen ble sagt opp 6.desember og jeg har fortsatt ikke fått pengene tilbake. Jeg har mast og mast og de sier de har overført det de skylder meg men har ikke mottatt et rødt øre. Frakter de fortsatt penger i mynt med hest å kjerre?!
For en god stund var jeg egentlig fornøyd med Tibber som strømleverandør. Jeg likte å ha oversikt over strømprodusenten og spotprisen via appen. Selve appen er egentlig ganske OK, med moderne design og fungerende nok UX. Men... Jeg fikk ikke med meg at de hadde faktisk byttet til å inkludere forskuddsbetaling i fakturaene mine. Det var jeg ikke helt klar over før svigerfaren min hadde nevnte at de gjør det over juleferien. Så straks jeg hadde kommet meg hjem fikk jeg gleden av en faktura med totalpris som er mye høyere enn forventet. Prosessen med å betale kun for strøm man egentlig bruker med Tibber, ifølge de, er å bare betale for den energien (altså, kalkulere hvor mye du skulla ha betalt som forskudd og trekker det fra regningen - husk å kalkulere MVA!). Latterlig. Så byttet jeg med en gang til leverandøren anbefalt av svigerfaren. Han er fornøyd, og så håper jeg blir det også.
Har kun en negativ ting og det er at dem har innført forskuddstrekk.
Gode tjenester som de burde solgt utenom strømsalg da de tydeligvis ikke klarer det fordi de må benytte seg av forhåndsbetaling…
Tibber har ingen chat, bare faste svar på spørsmål! De har ikke telefonnummer!!! Direktemail adressen finnes ikke ifølge svarmelding Elendig!!! De
Spottpris er spottpris,bra app .grunn til bare «4» fra meg er forskuddsbetalingen,ble tøft for de som ikke forutså dette.+fabelaktig app, spart mye penger på å bruke den.-Mangler oppdatert gjennomsnittspris pr mnd.
Som pluss kunde må man be om å få utbetalt overskudd, det godtgjøres ikke for lånte penger og det spørres ikke om det er greit for forbruker. Når man bestrider en forskudd faktura som er urealistisk på pris pr kwh og mengde, samt kommer med løsningsforslag! Ja da unnlater man å svare selv på purringer. Deretter flytter man kunde uten samtykke eller varsling ut av tibber. Må bare fraråde tibber på det sterkeste og det er mange andre strømselskaper med gode apps og mer profesjonell håndtering av kundene.