Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Tibber
3.0
1 394 verifiserte omtaler

Tibber omtaler og erfaringer

Ingen trend

Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
1 394 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#68
Forferdelig
Tibber er rangert
#68 av 82 strømselskaper
51%
Middels
51% anbefaler Tibber
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 394 omtaler om Tibber

FILTRER OMTALER
638
64
50
132
510
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Tibber
Tibber har 1 394 verifiserte omtaler på Bytt.no

Kundeservice

Omtale av  S

Elendig kundeservice som ikke svarer i det hele tatt.. verken på mail eller appen. Har ventet på svar i flere dager nå.. og i appen står det at meldingene ikke er sett ennå.. Bytter leverandør så fort jeg får kontakt med de og får tilbakebetaling av dobbel betalt faktura. Elendig at de ikke har tlf nummer kundene kan ringe til!

Svar fra Tibber
22.09.2022 09:21

Hei Beklager så mye for den lange svartiden om dagen. Vi her enormt med henvendelser og jobber så godt vi kan for å besvare alle så raskt som mulig. Tibber er et helteknologisk strømselskap med digital kundesupport, på app og mail. Vi har derfor ikke support på telefon. I veldig mange tilfellene trenger vi også skriftlig informasjon for å kunne utføre feilsøking og endringer. Beklager igjen 💛

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Tibber?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ingen respons hos kundeservice

Omtale av  Karen

I forbindelse med overtakelse av ny bolig ble det opprettet abonnement hos Tibber på vår nye adresse. Vi mottok bekreftelse fra Tibber på at den korrekte adressen var registrert hos dem. Den nye adressen har også hele tiden fremkommet i Tibber appen. I stedet oppdager vi til vår forskrekkelse at Tibber har flyttet måleren på vår gamle adresse. De har også sagt opp gammel leverandør på ny adresse, men ikke flyttet den over til seg. Alt dette hadde forsåvidt vært greit om det var mulig å komme i kontakt med Tibber. Etter utallige chatter og e-poster har jeg fortsatt ikke mottatt noen form for hjelp etter over 4 døgn. Det er heller ikke mulig å kontakte Tibber på telefon. Sikker et helt topp selskap når alt fungerer, men trenger du hjelp er mildt sagt alt for dårlig. Så lenge måleren vår nå ligger på «pliktleveranse»fra BKK kan vi heller ikke bytte til annen leverandør uten å selv betale i dyre dommer for den strømmen Tibber skulle ha levert til oss.

Svar fra Tibber
22.09.2022 09:25

Hei Karen Vi har veldig mange henvendelser om dagen. Dessverre går dette utover svartiden vår. Vi jobber så raskt vi kan for å besvare alle henvendelser. Beklager så mye 🙈

ærlighet og meget god App

Omtale av  Marius

Veldig god erfaring med Tibber! Appen er svært oversiktlig og brukervennlig med mye fokus på smart integrasjon. De har heller ikke noe påslag på strømprisen annet en lovpålagte kostnade. Det eneste minuset er at nettleien kommer på separat faktura.

Forutsigbar

Omtale av  Jan

Forutsigbar leverandør med god og nyttig informasjon. Ettersom de må kjøpe der alle andre kjøper strøm, vil det ikke nytte å bytte leverandør. Da er det selgers påslag som gjør forskjellen. De store problemet for Norge er inkompetente politikere som selger felles ressursene i smått. Strøm bør aldri undergis markedskreftene.

Toppkarakter på alt

Omtale av  Trygve

Kommer trolig aldri til å bytte avtale igjen om de ikke går konkurs 🙂 Jeg slår spotprisen hver måned grunnet sanntidsmåling av strøm og tilpassing av forbruk deretter. I august 22 ble min pris 3,92 kwt, mens nordpol NO1 som jeg tilhører 4,30 kwt pga smartstyring av strøm. Kundeservice svarer raskt ved spm om smått og stort og appen er veldig brukervennlig 🙂

Svar fra Tibber
07.09.2022 08:28

Hei Trygve 😊 Så kjekt å høre! Vi jobber stadig med nye løsninger som kan hjelpe våre kunder med bedre kontroll av forbruket samt smarte løsninger for å styre det på en enda bedre måte enn før 😊👍

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

En helt OK avtale. Blandt de billigste

Omtale av  Fridtjof

Får sågar 20% avslag på strøm til lading av elbil.

Svar fra Tibber
07.09.2022 08:24

Hei Fridtjof 😊 Det stemmer 👍 Vi garanterer at strømmen du forbruker til smartlading av elbilen din med en Easee eller Zaptec lader i løpet av en måned skal være 20% rimeligere enn prisen du betaler for øvrig forbruk i hjemmet ditt. Det er da snittet vi snakker om. I utgangspunktet da er planen at smartlading skal gjøre dette for oss, slik at du sparer minst 20% ved at vi flytter ladingen til rimeligere tidspunkt. Dersom du ikke oppnår besparelsen, så rabatterer vi bort resten. Dersom du oppnår mer enn 20%, så er det selvsagt til din egen fortjeneste 👍  Smartladingen din blir også spesifisert på fakturaen, der forbruket til smartlading blir trukket ut som eget punkt.

Enkelt, greit og vi vet alltid at vi får det beste tilbudet.

Omtale av  Geir S

Billig og bra. Men hva med gamle folk m James Bond telefoner?

Svar fra Tibber
07.09.2022 08:22

Hei Geir Så kjekt å høre 😊 Tibber har lagt opp til at man skal kunne finne alt av informasjon i appen. Pga dette så må man ha en nyere smarttelefon for å dra nytte av analyser, integrasjoner, sammenligninger osv. Om man ikke har en smarttelefon så kan man fortsatt ha Tibber som strømleverandør og motta faktura på epost som vanlig, men man går da glipp av alt av informasjon som er lagt opp til appen.

Tibber har 1 394 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Tibber mener
Har tilegnet profilen
Tibber deltar på Bytt.no

Tibber har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Tibber besvarer omtaler

Tibber har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Tibber henter ikke inn tilbakemeldinger

Tibber benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR