Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forskuddsfakturering ødelegger forutsigbarheten vi ønsket som kunde hos Tibber. Hva er poenget med app overvåking på timepriser når Tibber tar seg friheten å legge på flere tusen kroner på regningen?! Oppleves både grådig og frekt. Blomster emojies fra kundeservice hjelper ikke. Jeg har derfor valgt å bytte leverandør. App tjenesten tilbys også av andre leverandører med bedre betingelser.
Blir håpløst med fakturering med estimert pris frem til forfall Og gir dårlig kreditt
Synes Tibbers oppførsel er arrogant, og skammelig. Dårlig info, dårlig avtale (mnd garanti) mm. Vi har byttet i dag!
Har egentlig vært veldig fornøyd, men etter overgangen til forskuddsbetaling er jeg absolutt ikke fornøyd. Jeg er ikke banken deres! Jeg kan ikke betale for noe jeg ikke har fått. Appen er knallbra da, det er vel det eneste akkurat nå.
Bra app og det er det eneste. At de over natta ber oss kunder bli banken dems er bare helt utrolig..
Tibbers app støtter integrasjon med flere produkter enn noen andre. Det jeg sparer mest på er integrasjon med ladeboks for elbil fra Easee - som lader bilen til rett tid der de billigste timene i mellom er benyttet. Vider henter jeg info fra tibber til HomeAssistant som styrer varmtvannsbereder og gulvvarme (Nobø), slik at også dette forbruket størst mulig grad skjer på de billigste timene i døgnet. Det sparer mye mer enn de 39,- i mnd tibber tar i abonnement - ofte spares mer i løpet av et enkelt døgn. At tibber har redusert sin kreditt fra 15-45 dager til 0-30 dager lever jeg godt med.
God app og innovative løsninger mot smarte-hjem. Mitt forhold er nå over etter at de desverre måtte ty til kunder for likviditet