Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Godt fornøyd med Tibber frem til de begynte med forhåndsfakturering. Jeg har nå den besynderlige situasjonen at Tibber prøver å forhåndsfakturere for kr 8000(!) for halve desember (1.-14.), samtidig som forbruksestimatet for i appen for HELE desember er kr 7300. Vanskelig å se det som noe annet enn et forsøk på å låne penger gratis utover kostnaden til innkjøp av strøm som de forventer å ha (som er den offisielle begrunnelsen for forhåndsfaktureringen). Da hjelper det ikke at appen ellers er bra. Avventer forklaring fra Tibber før jeg bytter til annen leverandør.
Samme gamle leksa. Store ord, men lite innhold. Lei av å være bank for tibber! Bytter leverandør!
Styr unna Tibber! Fikk beskjed om at jeg kunne bytte hvis jeg ikke er fornøyd, og det har jeg gjordt!!!
Dårlig service avtale brudd og dårlige vekstprognoser som gjør at likviditeten blir hentet hos kundene. App er bra da. Lykke til videre Tibber
Latterlig å forskuttere på strøm med 3 gangen, når det viser seg 4 år på rad at faktisk forbruk hos oss har blitt lavere grunnet mere bevisst bruk av strøm og varmtvann, og i tillegg 1 person av 3 har mer eller mindre også flyttet ut! Jeg vil betale for strøm vi bruker, ikke hva dere TROR vi vil bruke! Har vært fornøyd kunde i 2 år, men at dere nå bruker meg som deres "innskuddsbank" er bare bak mål! Og ekstra påslag som endrer seg hver måned... nei, takk for meg !
Har vært så utrolig fornøyd med Tibber inntil de begynte med forhåndsfakturering av estimert forbruk. Sørgelig vending som de helt sikkert smertelig erfarer i form av massiv kundeflukt. Takk for meg Tibber.
2 år som fornøyd Tibber kunde, men å kreve over 8000kr i et estimat frem til neste forfallsdato tvinger meg over til et annet selskap.