Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Umulig å nå på telefon... Kun epost. Og 50 tegn til er jo ikke relevant.
Har forandret på betaling tar forskuddsbetaling og har forandret på minn avtale.
Har vært lykkelig tibberkunde ganske lenge nå, men når de endrer vilkår og innfører forskuddsbetaling på strøm kort tid før jul så er det noe som ikke stemmer. Det er ikke innafor å bruke kundene som bank slik de i praksis gjør nå. Byttet tilbake til mitt lokale strømselskap med håp om at Tibber tar til vet og endrer dette igjen.
De var helt ok før de begynt med forskuddsbetaling. Det er dumt å betale for strøm før man har brukt den.
Sitter og fryser pga sparing på strømforbruket. Likevel får vi estimert for halve desember som ligger 3800 over hva vi betaler for hele november. Hva er dette for noe ??????
Tibber skulle aldri innført dette, jeg ville mye heller betalt et høyere påslag enn å måtte betale et ekstremt tilfeldig beløp i forskudd hver måned. Modellen deres for å beregne forskudd er også altfor dårlig, burde vært basert på en snittpris siste 3mnd e.l. for å jevne ut noe...
Var fornøyd frem til fakturamodell ble endret. I følge appen hadde jeg et forbruk i November som tilsa at regningen skulle bli på 3300 kr - den ble på 11 300 kr, fordi prisene i desember forventes å være høye. Jeg bytter leverandør i dag. Forbrukerombudet må ta tak.