Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tilbake til 1989 med estimert strømforbruk og forskuddsbetaling! Dette var skuffende, estimert forbruk med en forkuddsfaktura på kr 7500,- i desember -22.Dette blir helt feil med dagens strømmålere som måler strøm i sanntid. Der mistet dere nettopp en trofast kunde siste 3 år.
Jeg kommer ikke til å betale for en vare jeg ikke har fått eller vet hvor mye jeg har brukt. Jeg har vervet flere kunder til Tibber og har både på hytta og hjemme. Men etter dette bytter jeg. Jeg er så skuffet!
De er dyrere enn hva de har reklamert seg for, da jeg valgte dem som strømleverandør. Og som mange andre er misfornøyd med at de startet i vinter å ta forhåndsbetalt for strømmen (kan ikke nevne andre strømselskap som har gjort dette).
Hele november ca kr.4400 Forskuddsbetaling estimert til ca kr.6900 for 14 dager, et snitt på kr.4,23 pr kWh !! Det tilsvarer nesten 14.000 for en mnd! November ble estimert for høyt med ca kr.2000. Med estimert forskuddbetaling blir kundene "bank" med kortsiktige rentefrie lån. Jeg ble nettopp kunde og funksjonalitet i app med integrasjon mot billader er bra. Men andre det også - uten forskuddsbetaling. Jeg planlegger å bytte.
Tibber har en utmerket app med god integrering av alt fra elbil til varmepumpe. Desverre ødela de alt med forskuddsbetalingen sin. Jeg er ikke interessert i å låne penger til dem som potensielt er borte ved en konkurs... Derfor byttet jeg nå. Dersom de går bort fra forhåndsbetaling vil jeg vurdere å gå tilbake, men ikke slik tingene er nå.
Startet veldig bra og appen er helt topp! Etter forhåndsfakturering byttet jeg, og selv om avtalen ikke var avsluttet så kuttet de ut muligheten for å se morgendagens strømpriser. Sendte først inn en klagemulighet vedr forhåndsbetaling og fikk beskjed om at behandlingstiden var 4 dager🧐 Ingen mulighet med telefonkontakt😡
Krever forhåndsbetaling for halve måneden. Fikk faktura, utskrevet 14 i måneden, og ble fakturert en pris 2,5 ganger høyere enn reell pris. Tok 5 dager å få svar på mail da de ikke har telefonnummer tilgjengelig. Fikk bare standard svar og dumme bortforklaringer. Liker du være banken til strømselskaper, kjør på. Ellers styr unna Tibber.