Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tibber skulle aldri innført dette, jeg ville mye heller betalt et høyere påslag enn å måtte betale et ekstremt tilfeldig beløp i forskudd hver måned. Modellen deres for å beregne forskudd er også altfor dårlig, burde vært basert på en snittpris siste 3mnd e.l. for å jevne ut noe...
Var fornøyd frem til fakturamodell ble endret. I følge appen hadde jeg et forbruk i November som tilsa at regningen skulle bli på 3300 kr - den ble på 11 300 kr, fordi prisene i desember forventes å være høye. Jeg bytter leverandør i dag. Forbrukerombudet må ta tak.
Byttet til Tibber etter Agua ga en estimert strømregning på 6x gjennomsnittlig måneds forbruk, nå kom en strømregning fra Tibber som ville at vi skulle betale 4x det gjennomsnittlige forbruket vårt. Hadde det estimerte strømforbruket faktisk vært basert på strømforbruket vårt hadde det ikke vært så problematisk, men det er jo REN SVINDEL å sende en regning på 4x forrige måneds forbruk! JEG ER IKKE TIBBERS BANK! NEI TAKK, BYTTER LEVERANDØR!
Har brukt Tibber i noen år og vært meget fornøyd, men etter at de over natten endret til forskudds betaling, har tilliten og enkeltheten Tibber har tilbudt blitt borte.
Tilbake til 1989 med estimert strømforbruk og forskuddsbetaling! Dette var skuffende, estimert forbruk med en forkuddsfaktura på kr 7500,- i desember -22.Dette blir helt feil med dagens strømmålere som måler strøm i sanntid. Der mistet dere nettopp en trofast kunde siste 3 år.
Jeg kommer ikke til å betale for en vare jeg ikke har fått eller vet hvor mye jeg har brukt. Jeg har vervet flere kunder til Tibber og har både på hytta og hjemme. Men etter dette bytter jeg. Jeg er så skuffet!
De er dyrere enn hva de har reklamert seg for, da jeg valgte dem som strømleverandør. Og som mange andre er misfornøyd med at de startet i vinter å ta forhåndsbetalt for strømmen (kan ikke nevne andre strømselskap som har gjort dette).