Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dere bomma grovt. Forskuddsbetaling! Over og ut. Hold dere langt unna. Gå tilbake til ordinær fakturering.!
Siden de inførte forhåndsbetaling har man ingen kontroll og vet ikke hva man betaler for. I tillegg umulig å få kontakt med dem ingen tlfnr og lang venting på svar på mail
Vi kan sammen tvinge Tibber til å finne andre løsninger enn at kundene skal forhåndsbetale for strøm. Om vi sammen forlater selskapet så vil de enten måtte finne penger i markedet, alternativt vil de bli kjøpt opp av en aktør med bedre økonomi eller de vil gå konkurs. ALT er galt med forhåndsfakturering av et ukjent beløp mot forbrukere!
Sjokkregning og forskuddsbetaling gjør at jeg bytter strømleverandør. Nok en gang, må jeg minne meg selv på at; høres noe for godt ut til å være sant, så styr unna. Og dette gjelder tibber i aller høyeste grad..
latterlig å skal kreve forskudd på strøm man ikke har brukt enda.. var bra i starten og hadde trua på at dette er gode greier, jaggu viste det seg å være stikk motsatt.
Jeg har nå byttet strømselskap fra Tibber til Glitre. Jeg er ikke villig til å betale forskudd på strømme! Skjønner ikke hvorfor de gjør dette? Det kommer til å bli deres undergang! Appen er bra, men ikke så bra at det er verdt å betale forskudd på strømmen!
Tibber styrer når jeg har brukt strøm. Da jeg bevist valgte å bruk strøm et tidspunkt hvor det var lav pris, ser jeg dagen etter at forbruket litt var flyttet til timen før, da prisen var betydelig høyere. Dette har jeg valgt å ikke ta opp med de, da jeg tidligere erfart at kundeservice ikke svarer innefor rimelighetens tid