Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tibber er uten tvil best med den appen de har, men nå når de bruker kundene sine som en "buffer" eller "bank" da er ikke jeg med lenger... Det at de nå estimerer og skal ha forskudd på faktura er tull! Da er jeg heller for et par ører påslag heller. Jeg blir å bytte selskap nå, men bytter tilbake så snart Tibber har ordnet opp i dette. Hej då.
Alltid laveste pris. Ikke noe lurendreieri slik alle de andre gjør etter noen måneder.
Gikk fra å være en fornøyd kunde til en kunde som byttet strømleverandør etter att jeg måtte være banken til Tibber
Tibber har bidratt til en åpenhet i strømavtaler i Norge. Noen klager over faktureringsrutiner, men du betaler uansett 1 gang pr måned. Har du betalt for mye, så blir det trukket fra neste måned. Legg til mulighetene og bevisstgjøring for smart strømstyring så er dette absolutt et strømselskap alle burde hatt. Heia Tibber!
Jeg er svært fornøyd med Tibber! Utmerket mobilapp og gode råd om strømsparing. Alle strømsparetjenester er inkludert i månedsprisen uten diverse abonnementstillegg som hos f.eks. Vibb. Forhåndsbetalingen som mange klager på gir noen ti-ere i rentefordel til Tibber per år med dagens rente, men strømkostnadene må uansett betales. Strømmen blir omkring 50 kroner/år dyrere i "rentestøtte" til Tibber. Dette er fort inntjent med strømsparingen jeg oppnår når opplegget/nettbutikken/artiklene og mobilappen er så god og innbydende. Jeg ville neppe blitt motivert til å spare så mye strøm hos andre.
Jeg vil ikke være bank for tibber, strømregningen er over dobbelt så stor som den skulle være i henhold til forbruk og pris.
There is no such thing as a free lunch...ordtaket gjelder også her. Har full forståelse for at Tibber må ha en buffer for å sikre en sunn cash flow. De har bidratt med moderne løsninger..har gått i front.