Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De 3 siste fakturaene (uten strømstøtte) var på kr 4.900, 390 og 5.150. Det kan tyde på at algoritmen som beregner forskudd benytter worst-case scenario for både pris og forbruk. Med etterskuddsbetaling er det lite sannsynlig at fakturaene over 3 mnd ville få slik ekstrem variasjon.
Byttet til Tibber pga pris og brukervennlige løsninger. Byttet fra dem pga endring til hårrreisende faktureringspraksis.
Tibber tror at vi plutselig skal bruke dobbelt så mye strøm til dobbelt pris av det realistiske i desember. Dette er bare en sleip måte å hente inn frisk kapital i et kriserammet selskap. Her gjelder det bare å komme seg vekk før skuta synker..
Ingen grunn for å sutre og bekymre seg over 15 dagers stipulert forbruk som trekkes ved forfallsdato! App og kundeservice gjør det vel verdt det, og risikoen som kunde er minimal. Jeg har ingen plan om å bytte ut Tibber! Kommunikasjon i forkant av ny betalingsløsning kunne vært bedre og ikke minst varslet litt før!
Elendig kommunikasjon, dårligere kundebehandling... Sender ut estimert faktura? Bra app.. Gode integreringer.. Bytter kun tilbake om de slutter med forskuddsfakturering og den dårlig kommunikasjon ut til kunden..
Fornøyd kunde i 3 år, men forhåndsfaktureringen er uaktuelt for meg. Skru opp prisen isteden eller begynn med fakturering hver 14 dag.
Solgte hus i overgangen september/oktober og hadde da blitt forhåndsfakturert for 14 dager i oktober. Tibber har ingen automatiske rutiner for tilbakebetaling og hadde jeg ikke vært våken hadde de stappa penga i egen lomme. Selve appen og økosystemet rundt er bra greier, men de har forbedringspotensiale også der. Jeg ønsker meg en tilbyder som tilbyr app og styring frakoblet fra strømkjøp. Da hadde vi stått friere. Kommer til å bytte strømleverandør nå.