Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk e-post om endring av betalingsvilkår med alt for kort varsel. De skulle starte å forhåndsfakturere. Når jeg prøvde å ta kontakt samme dag, så var det ikke mulig å få kontakt med dem. På nettsiden var det ikke mulig å finne telefonnummer, ingen e-post, ingen mulighet for å registrere sak. Kun en henvisning til statisk FAQ. Dagen etter fikk jeg registrert sak, men fikk ikke svar. Endte med at jeg byttet strømleverandør. + Tibber har fin app. - Behandler kunder dårlig - Bryter loven og endrer betalingsvilkår som de selv ønsker For meg som kunde, så virker det hele som et selskap med dårlig økonomisk styring og mangelfull forståelse av kundene sine.
Jeg var fornøyd med Tibber frem til de kom med den nye faktureringsordning. Har bestemte meg verken om å betale forskuddsbetaling eller videreføre kundeforholdet hos Tibber. Kommer tilbake dersom blir som før.
Får ikke alt på en faktura og denne er heller ikke oversiktlig. Apen er dog grei.
Sa opp avtalen min da de skulle ha forskudd. Nytter ikke å få tak i dem og de forsøker fremdeles å få forskudd etter jeg har sagt opp umiddelbart etter deres ulovlige fremtreden! Forkastelig
Jepp, som mange andre forsvant jeg også som kunde når de begynte å estimere forbruk for halve måneden, og krevde at det ble forhåndsbetalt. Det bryter med hele grunnlaget til å velge Tibber for meg. Fortsetter å bruke Tibber Pulse, da det er et genuint bra produkt, men som strømleverandør duger de ikke lenger.
Dette er virkelig for dårlig at Tibber sine kunder må hjelpe dem med å betjene sine lån for at dem skal klare å holde seg i sjakk. Og at dette var noe man fikk beskjed om noen få dager før ny måned. Det er for dårlig. Ikke gidder med å ringe folk å informere. Alt skal bare gå igjennom Mail. Det er for dårlig. Håper virkelig dem går konkurs
Dårlig endrer avtale for kunder på kort varsel. Ikke ok. Skjerpings Tibber!